Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sofie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sofie

Wat denken jullie ervan?
    Portfolio: http://yvw.deviantart.com/

Re: Sofie

Echt niemand die een mening heeft?

Comment

Toch wel,
      Mooi meid, leuke foto. Zelf hou ik meer van een bevroren beeld tijdens aktiefoto's. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wavewarriorwilly Bekijk bericht
        Toch wel,
        Mooi meid, leuke foto. Zelf hou ik meer van een bevroren beeld tijdens aktiefoto's. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
        Ik deel dezelfde mening. Iemand die springt is al in beweging dus ben dan ook meer voorstander van een bevroren beeld.
        Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
        Meer op: www.xindi.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk bericht
          Ik deel dezelfde mening. Iemand die springt is al in beweging dus ben dan ook meer voorstander van een bevroren beeld.
          Sorry, mooi geprobeerd, en zeker leuk gedaan hoor maar...

Comment

Kweet et nie goe.....

Begrijp je concept, maar alles is zo verwrongen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk bericht
              Daar kan ik je zeker volgen, maar toch vond ik het bij deze foto net iets hebben.
              Last edited by yvw; 12 oktober 2007, 21:51.

Comment

Dit is weer eens wat anders. Leuke opzet. Persoonlijk zou ik aan de rechter zijde wat meer ruimte laten. De compositie wordt dan beter. Daarnaast zou ik een wat grotere lensopening nemen om Sofie los te laten komen van de achtergrond.

Comment

Ik vind hem wel iets hebben. Meteen "sprong" hij me in 't oog en ben ik hem verder gaan bekijken. Het licht zit eigenlijk best lekker, en het aangezicht en bovenlichaam staat er scherp op. De beweging van de rest van het lichaam moet m.i. kunnen bij een dergelijke foto. Wat de compo betreft hoeft hij eigenlijk niet ruimer, en vind ik hem juist goed. Zo lijkt het of ze de foto komt ingesprongen, gewoon de lens voorbij, en de plaats waar ze gaat neerkomen ligt net in of voorbij de foto... zo van "even voorbij de lens springen". Het maakt hem m.i. speelser.
                  Leuk plaatje dus (al zullen sommige waarschijnlijk vinden dat ik hem aan 't "goedlullen" ben).

Comment

Working...
                  X