Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fucking smog

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: fucking smog

Attractiepunt is vooral de tegenstelling ts groep mensen en omgeving. Die groep is daarbij zeer bont uitgedost en bevat enorme infomatie voor wie de ogen wil openen.
    Daarom is voor mij de KLEUR versie hier primordiaal. Zij spreekt boekdelen terwijl de Z-W te monotoon en deprimerend overkomt. Het kleurenbeeld (zo zien wij mensen toch ook, nietwaar) is humoristisch en subliem.
    Kunst heeft hier weinig om het lijf, zodat Z-W feitelijk proza is en Kleur echte poëzie.
    Ieder zijn meug maar voor mij de vrolijke kleurrijke versie.

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

Zwart/wit omdat hier het effect van "er is niets te zien" nog versterkt.

Comment

kheb er effe mijnen tijd voor genomen ... en kga ook voor de kleurenversie ... in dit beeld staan de subtiele kleuren van de georganiseerde chaos aan mensen precies al in een zwart/wit realiteit ... dat feit en de oh zo boeiende groep waar ieder zijn rol speelt maken het een idd een zeer humorvol beeld ... krijg er een in-de-gloria-op-excursie gevoeleke bij ... kzou voor de aardigheid eens willen zien wat het geeft als je er een pano van maakt ...
        Scotty... beam me up !!!

Comment

Kunst heeft hier weinig om het lijf, zodat Z-W feitelijk proza is en Kleur echte poëzie.
          Ieder zijn meug maar voor mij de vrolijke kleurrijke versie.
          Ondanks de wat 'opzichtige' uitleg volg ik u wel.
          Ook voor mij de kleurenversie dus.

Comment

Voor mij de zwart wit.

Ik vind het in ieder geval een geweldige foto. Ik heb er met plezier naar gekeken.
            I put the sexy in dyslexia

Comment

Iedereen bedankt voor het kijken en de leuke reacties. Het was bijzonder leerrijk om jullie mening te vernemen. Aanvankelijk allemaal de voorkeur voor zw/w en vervolgens toch ook voorstanders van kleur. Ik vond ook dat ze beiden iets hadden, vandaar mijn twijfels. Tof dat het humoristische ook in de foto tot uiting kwam.

Gezien de kijkrichting van sommigen, vermoed ik dat ze uitleg kregen over de Halletoren, maar die was door de mist totaal niet te zien. Hilarisch eigenlijk

@ lana : ik heb er met opzet een flink stuk voorgrond en lucht bijgenomen, om de mist zoveel mogelijk te accentueren. In mijn ogen verdwijnt dit een beetje, als ik flink begin te croppen in de foto. En terplaatse een echte pano maken, had wat teveel de aandacht getrokken waarschijnlijk. Zeker als er anders toch niets te zien was....

@ Ludo V : akkoord met jou. Voor ons, amateurfotografen is dit heerlijk weer en is er dan zeer veel te zien. Ik was bijzonder content dat ik juist op zo'n moment heel toevallig in Brugge moest zijn. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt en er volgen waarschijnlijk nog wat posts.

Mvg,

Patn
              http://www.patricklemaire.photography/

Comment

Working...
              X