Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind de compo nu ook niet zo bepaald goed. Wat meer ruimte links zou dit verbeteren denk ik. Maar het zou inderdaad ook jammer zijn om een stuk van de voile sjaal weg te snijden. Ik weet niet hoe je originele foto eruitziet, maar m.i. is er meer uit te krijgen. Groetjes, Odul (dit is mijn mening onder voorbehoud van juistheid, hoor).
Oorspronkelijk geplaatst door HasseltenaarBekijk bericht
Nooit? Gij werdt is toch met -dt hoor. Maar voor de rest kan ik je wel begrijpen.
Mvg.
Robert
Gij werd met -dt???
Misschien in HasselDT (maar daar zetten ze er waarschijnlijk ook muzieknoten bij )
Mij is steeds geleerd, in de verleden tijd nooit -dt...
PS voor de moderator uit zijn kram schiet wegens totaal 'off topic'...
De foto mist inderdaad wat scherpte, het kan aan mijn pc liggen (laptop) maar de ogen zijn bij mij niet veel meer dan twee grijze vlekken.
Een gemiste kans, met deze gelaatsuitdrukking had het een mooie plaat kunnen zijn.
Blijven proberen!
Gij werd met -dt???
Misschien in HasselDT (maar daar zetten ze er waarschijnlijk ook muzieknoten bij )
Mij is steeds geleerd, in de verleden tijd nooit -dt...
Zo vlug mogelijk terug naar school, Ware. Gij moet altijd met een -t, ook in de VT. En ik bedoel hier niet Gijt.
Mvg.
Robert
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Mijn excuses, ik ben blijkbaar ietsje te voorbarig geweest.
Even opgezocht op het web en inderdaad, de Gij vorm heeft zo zijn eigen regeltjes...
Anderzijds...Gij zou enkel mogen worden gebruikt wanneer ge het tegen God hebt... Wie schrijft er nu in hemelsnaam naar God... ik zou niet weten hoeveel zegels ik moet plakken.
Desalniettemin, wie nog eens iets wil posten en twijfelt aan D, T, DT...
Hieronder de link waar een en ander is uitgelegd:
Zie je wel dat het helpt zij mijn vriendtdtdtdtd
maak eens een schrijffout......
En kijk.... hij heeft gelijk.
Ze reageren liever op een taalfout dan op een foto
Maar wees gerust ik zal het nooit meer doen vandaag.
Dat ie onscherp is, is al gezegd. Ik had de foto in de breedte genomen, dan kan de sluier er ook bij en staat de dame mooi rechts in het beeld en kijkt ze de foto in.
Mvg.
Robert
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment