Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RoelandD vs Annelien (29-09-2007)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• RoelandD vs Annelien (29-09-2007)

Hallo

eind vorige maand deed ik, voor de verandering in de een studio, een shoot met Annelien (modelientje op DH)..

Genoeg bladiebla.. some pictures:

1

2

3

Vierde foto werd verwijderd. Max 3 foto's per topic. Lees de forumregels aub
    Mod Hellcat

De 27ste van deze maand doe ik nog es een shoot in een studio... Dus ik hoor GRAAG wat er beter moet!

Goede groet
    Roeland
    Canon 30D
    Canon 24mm 1.4L | Tamron 28-75mm 2.8 | Canon 50mm 1.4 USM | Canon 70-200 2.8L

Re: RoelandD vs Annelien (29-09-2007)

Prachtplaten met voorkeur voor 2 en 3...
    psssst...je mag er maar 3 plaatsen
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Bedankt

en ook dank voor de correctie... I'll try to keep it in mind!

Groetjes van Roeland
      Canon 30D

Comment

ik zou echt niet weten wat te veranderen, 'k ben trouwens ook een leek, maar die eerste vind ik formidabel, de andere ook trouwens. Groeten, Odul
        gegroet, Ludo

Comment

de eerste wel de voorkeur van deze reeks.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

graag 2 en drie maar met wat meer interesse van het model voor de camera zoals in 1. Ik heb het niet zo voor de modellen die niet geintresseerd lijken te zijn of zich schijnbaar vervelen en dan maar naar het plafond kijken. Alhoewel het in zeldzame gevallen wel kan

j.
            A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
            Nikon stuff

Comment

mooi meisje

mooi kleedje, toont niet teveel en da's tof
              Know what you know, and don't know what you don't know.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
                graag 2 en drie maar met wat meer interesse van het model voor de camera zoals in 1. Ik heb het niet zo voor de modellen die niet geintresseerd lijken te zijn of zich schijnbaar vervelen en dan maar naar het plafond kijken. Alhoewel het in zeldzame gevallen wel kan

j.
                lol.. dit wordt vaak door de fotograaf zelf gestuurd, en is in de fashionwereld zelfs heel normaal. Dit omdat de aandacht dan niet naar de kijkers van het model gaat maar naar de kleding. (mits goed gefotografeerd uiteraard) Vind zelf no3 er een goed voorbeeld van. Je kijkt automatisch eerst naar haar gezicht maar zakt toch af naar haar borst en middel en blijft daar hangen. Althans mijn ogen. Dat komt ook doordat de highlight daar sterker is dan in haar gezicht. En ogen worden vaak naar heldere delen van een plaat getrokken.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                  lol.. dit wordt vaak door de fotograaf zelf gestuurd, en is in de fashionwereld zelfs heel normaal. Dit omdat de aandacht dan niet naar de kijkers van het model gaat maar naar de kleding. (mits goed gefotografeerd uiteraard) Vind zelf no3 er een goed voorbeeld van. Je kijkt automatisch eerst naar haar gezicht maar zakt toch af naar haar borst en middel en blijft daar hangen. Althans mijn ogen. Dat komt ook doordat de highlight daar sterker is dan in haar gezicht. En ogen worden vaak naar heldere delen van een plaat getrokken.
                  Het heeft inderdaad niets met interesse/desinteresse van het model van doen. Ik heb ook wel versies met oogkontakt, maar vond dezen het beste 'werken'...
                  Canon 30D

Comment

Alle drie even mooi.
                    Mijn site

Comment

Bedankt voor de reaties so-far ook natuurlijk
                      Canon 30D

Comment

Alle 3 heel mooi, maar nr. 1
                        pitteljon.be
                        The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jetfool Bekijk bericht
                          Alle 3 heel mooi, maar nr. 1
                          Ghehe thanks! ik houd ook wel van up-close-and-personal ja
                          Canon 30D

Comment

Very Nice !

Comment

Working...
                            X