Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel mooi hoor, ik denk dat Bouk zijn monitor eens moet afstoffen
Goeie compo, al wordt hij voor mij véél sterker als je de jurk ook nog wegcropt, een krachtig vierkant met alleen gezicht, haar en huid
Heel mooi hoor, ik denk dat Bouk zijn monitor eens moet afstoffen
Goeie compo, al wordt hij voor mij véél sterker als je de jurk ook nog wegcropt, een krachtig vierkant met alleen gezicht, haar en huid
even afgestoft en inderdaad iets beter, maar het verschil tussen het gezicht en de borstpartij is gebleven.
grt,bouk.
Ik vind beide zeer goed, maar neig uiteindelijk toch naar de eerste versie.
Mooi van pose, knappe belichting en grijstinten, erg scherp en ... zij heeft een mooie lach.
Ben ik de enige die zich een beetje stoort aan de scherpte? Ik vermoed dat er een Unsharp Mask op gezet is en die vind ik persoonlijk te fel. In ieder geval, vind ik het haar iets onnatuurlijk scherp hebben. En op zich hou ik enorm van superscherpe foto's, maar het komt wat te gephotoshopped over.
En dan mis ik wat scherpte in de huid van het lichaam. Daar meen ik te zien dat er wat gesoftened is en dat komt ook wat onnattuurlijk over.
Maar voor de rest wel heel mooie foto hoor! Leuke spontaniteit, mooie tonaliteit, goede cadrage.
Ben ik de enige die zich een beetje stoort aan de scherpte? Ik vermoed dat er een Unsharp Mask op gezet is en die vind ik persoonlijk te fel. In ieder geval, vind ik het haar iets onnatuurlijk scherp hebben. En op zich hou ik enorm van superscherpe foto's, maar het komt wat te gephotoshopped over.
En dan mis ik wat scherpte in de huid van het lichaam. Daar meen ik te zien dat er wat gesoftened is en dat komt ook wat onnattuurlijk over.
Maar voor de rest wel heel mooie foto hoor! Leuke spontaniteit, mooie tonaliteit, goede cadrage.
Evi.
Foto's zijn genomen met de Nikkor 85 mm f1.8.
Dit is op zich al een heel scherpe lens. Ik herinner me niet dat ik er usm op toegepast heb.
Comment