Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kika

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kika

Weer maar eens een knappe foto!
    Ik wacht steeds vol ongeduld op je volgende creatie!
    Alvast nog proficiat met Kika!
    StijnDeGrauwe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kristofpattyn Bekijk bericht
      Gefeliciteerd met je dochter... mooie foto met zachte toning, en belichting, de vleugeltjes maken het origineel. Subtiele bewerking
      Ook mijn mening.
      I put the sexy in dyslexia

Comment

Schitterend werk
        Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Prachtig Jasper. Weer een onzettend mooie plaat en dan zo'n lief tafereeltje.
          Joop Snijder - http://www.joopsnijder.com
          Ook foto's verkopen? Kijk eens op Dreamstime, IStockPhoto of ShutterStock
          Bekijk mijn tips & tutorials op mijn blog

Comment

Laat de kritikasters maar ....
            Vleugeltjes zijn mooi voor wie het wil zien

als de papa de kunstenaar is, dan moet toch niemand het over luguber hebben ???
            dan zie je gewoon de tederheid niet...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ghrrm Bekijk bericht
              als de papa de kunstenaar is, dan moet toch niemand het over luguber hebben ???
              dan zie je gewoon de tederheid niet...
              Inderdaad, vleugels, grote of kleine, associeer ik niet met tederheid.
              Vleugels op een kind associeer ik met het katholieke begrip "engel" en een kind dat een engel wordt is dood. Het bijkomend gegeven van prematuriteit, dat soms levensbedreigend is, vermeerdert nog het onaangename gevoel. Dat is mijn beleving van deze foto en die wens ik op een forum als dit mede te delen.
              Dat nogal wat andere mensen die associatie niet maken en eerder positief reageren op de vleugeltjes stoort mij niet, integendeel. Maar het stoort mij wel als mensen met een ander gevoel bij deze foto pretenderen dat hun gevoel het "enige juiste" is en alles wat daarvan afwijkt veroordelen.
              Als er wind is, droogt de was.

Comment

Helemaal super!
                Boefje.
                Canon Eos 40D+Canon EF 70-200mm f/4L USM+Canon EF 17-40 f/4L USM+Canon Speedlite 430EX.
                http://www.nlfotografie.nl

Comment

Terecht in den HOF
                  Proficiat trouwens
                  Echt knap werk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucasBols Bekijk bericht
                    Inderdaad, vleugels, grote of kleine, associeer ik niet met tederheid.
                    Vleugels op een kind associeer ik met het katholieke begrip "engel" en een kind dat een engel wordt is dood. Het bijkomend gegeven van prematuriteit, dat soms levensbedreigend is, vermeerdert nog het onaangename gevoel. Dat is mijn beleving van deze foto en die wens ik op een forum als dit mede te delen.
                    Dat nogal wat andere mensen die associatie niet maken en eerder positief reageren op de vleugeltjes stoort mij niet, integendeel. Maar het stoort mij wel als mensen met een ander gevoel bij deze foto pretenderen dat hun gevoel het "enige juiste" is en alles wat daarvan afwijkt veroordelen.
                    Prima verwoord. En waarom dan geen vleugeltjes van een lieflijker beestje, zoals vlinder, lieve-heers-beestje, libel, ... De vlieg is beslist niet de meest hygiënische keuze. Ooit de film "The Fly" gezien.

Hoop voor kind en familie dat dit geen vorm van toekomst tarten is.

Henri
                    lidnummer: BD0435BE

Comment

Working...
                    X