Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De 2e is te hard verscherpt en ook minder van contrast. Is de 1e ook een uitsnede? Het lijkt me juist leuk om een stukje van de spiegel erbij te hebben?
Hier sta je voor een dilemma: de eerste foto's zijn wel mooi hoor, daar niet van, maar de laatste geeft beter een idee dat het om een reflectie gaat. Heb je natuurlijk die vervelende personen op de achtergrond maar die kun je niet mijden of je loopt het risico dat het meisje dat je wou 'schieten' uit de spiegel is verdwenen. Je kan ze wat blurren misschien of gewoon zo laten want persoonlijk vind ik de laatste meteen ook de leukste en de mooiste!
Hier sta je voor een dilemma: de eerste foto's zijn wel mooi hoor, daar niet van, maar de laatste geeft beter een idee dat het om een reflectie gaat. Heb je natuurlijk die vervelende personen op de achtergrond maar die kun je niet mijden of je loopt het risico dat het meisje dat je wou 'schieten' uit de spiegel is verdwenen. Je kan ze wat blurren misschien of gewoon zo laten want persoonlijk vind ik de laatste meteen ook de leukste en de mooiste!
Sluit ik me bij aan... mooi plaatje die laatste. De spiegel die er bij op staat, geeft aanzienlijke meerwaarde.
Comment