Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Everaert 't Serclaes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Everaert 't Serclaes

Everaert 't Serclaes:

In de middeleeuwen heeft deze man een vijand de stad uitgejaagd. Om onduidelijke redenen zijn de Brusselaren gaan geloven dat het aanraken van het beeld geluk brengt: het strelen van de rechterarm brengt één jaar geluk in de liefde. Aan het op vele plaatsen glimmende brons kun je zien dat er veel meer dan alleen de rechterarm gestreeld wordt.

Een foto naar mijn hart, ook al zeg ik het zelf.

[Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

FotoBlog

Re: Everaert 't Serclaes

Jij blijft echt verbazen.

Ik volg je blog tegenwoordig bijna op de voet en ik verwonder me erover hoe jij zó vaak zulke kwaliteitsfoto's kunt afleveren. Echt chic.
    fotofarah
    Sony Alpha 100 + Minolta AF 50 F1.7 + Minolta AF 28mm F2.8

Comment

mooi shot, alleen de laatste zin van je intro zie ik niet zo.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Dit vind ik nu grappig. Bij de foto's die ik maar gewoontjes vind, krijg ik enorm veel reacties, maar bij foto's die ik zeer sterk vind (zoals deze foto) krijg ik maar één of twee reacties.

FotoBlog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eranosian Bekijk bericht
          Dit vind ik nu grappig. Bij de foto's die ik maar gewoontjes vind, krijg ik enorm veel reacties, maar bij foto's die ik zeer sterk vind (zoals deze foto) krijg ik maar één of twee reacties.
          Eigenlijk niet zo grappig. Bewijst alleen maar dat smaken verschillen.
          En zo hoort het ook.

Comment

Wat vind je er zelf zo sterk aan..? Ik snap het in ieder geval niet. Misschien dat verduidelijking van jouw kant mij andere perspectieven op deze foto biedt...

Mvg,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
              Wat vind je er zelf zo sterk aan..? Ik snap het in ieder geval niet. Misschien dat verduidelijking van jouw kant mij andere perspectieven op deze foto biedt...

Mvg,

Ik vind het prachtig hoe hij naar 'boven' kijkt met de hoop dat hij eens een jaartje geluk heeft in de liefde.

FotoBlog

Comment

Ik vind het prachtig hoe hij naar 'boven' kijkt met de hoop dat hij eens een jaartje geluk heeft in de liefde.
                off topic: Dat bewijst dat je nog jong bent. Binnen een paar jaartjes mag je al blij zijn met een paar dagen geluk in de liefde....

Comment

Working...
                X