Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Niet echt iets speciaal hé, Chance da ge nog zegt dat van Parijs is, kon evengoe van de Sinksenfoor komen !
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
De foto heeft iets, maar ik mis iets... en ik denk dat het komt door de beperkte DOF. Het model op de achtergrond had ook scherp mogen zijn. Wat de link met Parijs betreft... daar heeft Digipics wel een beetje gelijk. Ik zou nooit geweten hebben dat hij in Parijs genomen was, mocht je het er niet bij gezet hebben.
Ik vind de foto geslaagd! Straalt een bepaalde sfeer uit die ik wel met parijs kan linken!
Hier ben ik het mee eens. Alleen jammer van de flare. Normaal zou ik deze te rommelig en te druk vinden maar als je weet dat hij van Parijs komt, voegt de drukte iests bij aan de sfeer
bedankt voor de verschillende comments! Zolang de comments niet allemaal over 1 lijn gaan denk ik dat er ergens wel iets inzit
"Girls in Paris" is natuurlijk maar een titel (omdat dit een feit was heb ik deze maar gekozen)... Ik vind niet dat persé de eifeltoren op de achtergrond moet staan als je zegt dat de foto in Parijs genomen is. Van mij mag deze evengoed op de "Sinksenfoor" genomen zijn... Voor mij gaat het om de sfeer.
Meer cliché Parijs foto's volgen waarschijnlijk later wel.
Comment