Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
the tree..
Collapse
X
-
-
Re: the tree..
Het idee is erg leuk, maar ik vind het op de een of andere manier te nep eruit zien. Ze ziet er te scherp uit en de kleurtoon verschilt te veel met de achtergrondD7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm
-
Ik heb eeb sterk vermoeden dat photoshop hier aan het werk geweest is....
Aan de schaduwen op de boom en de schaduw van het model te zien is er een verschil van lichtinval...
Heb ik het juist ?
In elk geval knap gedaan. Het zou mij nog niet lukken want ik ben maar pas met een cursus photoshop gestart
Comment
-
Hoe dan ook, ik blijf het wreed knap vinden hoe je het model precies zo haar arm en voet neer kunt zetten dat het ook precies past met de tak en het koperdraadje.
(zou alleen het draadje weghalen in het echt, boom krijgt volgens mij kanker door het schuren)Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtHoe dan ook, ik blijf het wreed knap vinden hoe je het model precies zo haar arm en voet neer kunt zetten dat het ook precies past met de tak en het koperdraadje.
(zou alleen het draadje weghalen in het echt, boom krijgt volgens mij kanker door het schuren)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sel17 Bekijk berichtafbeelding van boompje hier is in realiteit 10 cm ...dus i kdnek niet dat dat draadje zovee lkwaad kan..voorlopig, tzal der na een tijdje wel afgaan hoor ...allesinds bedankt voor je bewondering voor men werkGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
Comment