Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hemelsblauw
Collapse
X
-
-
-
-
Re: Hemelsblauw
De associaties zijn alweer prachtig !
Oude dame op het einde van haar leeftijd die zich afvraagt hoe het er binnenkort in de hemel zal uitzien,
daarbij de blauwe kledij --> hemelsblauw....
Heel sterk
Persoonlijk had ik wel liever alles scherp gezien (achtergrond-stad), als we dan toch een mug moeten ziften
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk berichtDe associaties zijn alweer prachtig !
Oude dame op het einde van haar leeftijd die zich afvraagt hoe het er binnenkort in de hemel zal uitzien,
daarbij de blauwe kledij --> hemelsblauw....
Heel sterk
Persoonlijk had ik wel liever alles scherp gezien (achtergrond-stad), als we dan toch een mug moeten ziften
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
tja, iedereen roept weer "waauww" -> en ik vind er niks aan (overdreven) ... 't zal wel aan mij liggen.
Moest dat madammeke nu ergens op een landweggetje gelopen hebben dan zou ik misschien "waauuwa gezegd hebben.
Maar nu vind ik de cathedraal veels te veel aandacht opeisen. Bovendien lijkt wel of ze in madurodam rondloopt.
En tenslotte vind ik ook het gras alles behalve aangenaam. 1- veels te donker en 2- het rechte lijntje van de kade geeft een rare indruk.
dus da madammeke kan me wel bekoren, maar al wat er rond zit eigenlijk niet.
Comment
-
Dank je Perrush voor je eerlijke mening. De kathedraal in het midden vind ik juist leuk. Door mijn compositie krijg je een surrealistische verhouding met de vrouw. De aandacht gaat ten eerste naar de vrouw, pas daarna naar de kathedraal. Het gras is inderdaad niet perfect gelukt. Het was een snelle bewerking met lightroom en het sprak me aan. Ik heb het zo gelaten omdat het me niet stoorde.
Merci allemaal !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Perrush Bekijk berichtBovendien lijkt wel of ze in madurodam rondloopt.
Comment
-
Comment