Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Beauty and The Beast

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: The Beauty and The Beast

Oorspronkelijk geplaatst door Lucdepeut Bekijk bericht
    Ik ga hier echt over mijn nek door die walgelijke hond in de foto.
    Wat mensen daar nu leuk aan vinden aan zo'n mormel, ik begrijp het echt niet.

Geen sarcasme bedoeld in bovenstaande opmerking.

In de eerste plaats is die hond helemaal niet walgelijk, maar een zeer vriendelijke en trouwe metgezel van Krisje het Model op de foto.
    Als we op het forum vragen om over modellen niks persoonlijk te bekritiseren dan gaat dit ook op voor dier modellen.

Aan de andere kant heb je door deze uitlating wel erg veel over jezelf onthuld, ik weet dat er héél veel dierenvrienden zijn op BD en dat deze der ook zo over denken.

MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
      Aan de andere kant heb je door deze uitlating wel erg veel over jezelf onthuld, ik weet dat er héél veel dierenvrienden zijn op BD en dat deze der ook zo over denken.
      Het één staat los van 't ander... ik ben ook een dierenvriend, maar ik haat honden, 't is te zeggen, eigenlijk hun eigenaars. Ik heb hier thuis twee voor hondenhaar allergische mensen, en ik moet beroepshalve op allerlei plaatsen komen waar honden binnen zitten. Aanhoudend hangen mijn kleren vol hondenhaar. Loslopende honden, honden die altijd blaffen, honden die bijten... En vooral eigenaars die geen begrip hebben om hun hond weg te zetten : "Hij doet niets meneer, klinkt het dan...". Nee niets voor mij.
      Ik vind het ook walgelijk dat mensen onder het mom van dierenvriend te zijn, vogeltjes houden.
      Dit terzijde.

Mooie interactie tussen het model en haar hondje op de foto. De interactie maakt dat je blik over gans de foto gaat. Je wil weten wat er aan de andere (onder-boven) kant is, en zo wordt je gedwongen de ganse foto te aanschouwen.
      (Al zullen er allicht wel bij zijn, die het hondje niet eens gezien hebben )
      Last edited by FestinaLente; 6 oktober 2007, 09:30.

Comment

Heel mooi en professioneel uitgelicht, huidstint perfect, maar de hond geeft helemaal geen toegevoegde waarde aan deze foto (tenzij misschien voor jou een sentimentele?). Kortom: binnen zijn genre is deze foto zeker goed, maar hij was beter geweest zonder de hond.

Comment

Knappe foto! De interactie tussen model en hond maken de plaat af

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
          ...Het één staat los van 't ander... ik ben ook een dierenvriend, maar ik haat honden, 't is te zeggen, eigenlijk hun eigenaars. Ik heb hier thuis twee voor hondenhaar allergische mensen, en ik moet beroepshalve op allerlei plaatsen komen waar honden binnen zitten. Aanhoudend hangen mijn kleren vol hondenhaar. Loslopende honden, honden die altijd blaffen, honden die bijten... En vooral eigenaars die geen begrip hebben om hun hond weg te zetten : "Hij doet niets meneer, klinkt het dan...". Nee niets voor mij.
          Veralgemening noemt men dat.
          Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
            Veralgemening noemt men dat.
            Nee, nee... ik veralgemeen niet. Het is mijn verklaring waarom ik honden en hun eigenaars niet moet. Ik zeg niet dat er geen andere zijn, maar dat neemt mijn algemeen gevoel, en de reden dat het er is, niet weg.

Genoeg over honden... dit gaat over een foto, meen ik. Privé wil ik er nog "even" over discuteren, maar niet in dit topic.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
              Ik wil wel poseren ipv die hond op dezelfde plaats, geen probleem!

Mvg
              dezelfde blik zal wellicht moeilijk zijn?

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
              Mooie foto, heel sexy model.

Mvg
              ²
              "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

Comment

Working...
              X