MVG, Jeff
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The Beauty and The Beast
Collapse
X
-
The Beauty and The Beast
MVG, JeffNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."Labels: Geen
-
-
Re: The Beauty and The Beast
heel leuke opname, vooral omdat het ook nog dierendag is vandaag, om aandacht te vragen voor beesten die het slecht hebben.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Dat is idd een mooie hond zeg
Leuke spontane plaat.
(en arggggg die klotebandjes die altijd gaan draaien. Heb hier ook een serie liggen. Pfff..zo zit het goed, andere moment is de boel gedraaid.)Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
amai, mooie pose en mooi model
Niet makkelijk om met dieren te werken.Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
Meer op: www.xindi.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtDat is idd een mooie hond zeg
Leuke spontane plaat.
(en arggggg die klotebandjes die altijd gaan draaien. Heb hier ook een serie liggen. Pfff..zo zit het goed, andere moment is de boel gedraaid.)
Van het bandje was ik me bewust hoor, maar de blik van de hond naar het model was IMHO belangrijker dan het gedraaide bandje.
MVG, JeffNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
-
een hondenleven zeggen ze dan...
Mooi, goed belicht en zo.
Klein detail dat het lintje van haar bikini bottom gedraaid zit..
Comment
-
Los van de mooie modellen.
Je ziet dat ze een gestreept sokje aanheeft (haar rechtervoet). Misschien even wegshoppen.
De belichting is mooi, de pose met dat blik is mooi, enz.....
Het gedraaid bandje weet je ondertussen.[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk berichtLos van de mooie modellen.
Je ziet dat ze een gestreept sokje aanheeft (haar rechtervoet). Misschien even wegshoppen.
De belichting is mooi, de pose met dat blik is mooi, enz.....
Het gedraaid bandje weet je ondertussen.
Mis..... geen sokjes die dag !
Maar wel de vetertjes van een zeer elegant sandaaltje, trouwens kijk jij naar de vetertjes bij deze plaat ?
Ik zal je helpen, door de vetertjes te verwijderen .
MVG, JeffLast edited by Digipics357; 5 oktober 2007, 07:13.Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
-
Ik wil wel poseren ipv die hond op dezelfde plaats, geen probleem!
Mooie foto, heel sexy model.
Mvg"I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
Comment
-
Goed idee en perfect uitgewerkt. Je ziet die hond zo vragen: "waar blijft mijn eten"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lucdepeut Bekijk berichtIk ga hier echt over mijn nek door die walgelijke hond in de foto.
Wat mensen daar nu leuk aan vinden aan zo'n mormel, ik begrijp het echt niet.
Geen sarcasme bedoeld in bovenstaande opmerking.
maak deze maar eens na
mooie foto, niks anders
grt frank
Comment
Comment