Ben pas amateur, dus geef zoveel kritiek je maar wil , ik ben hier om te leren
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Blondine
Collapse
X
-
-
Re: Blondine
Mijn gedacht: verzorg beter je beelduitsnede, maak er een vierkant van en indien je een brede foto wil, plaats dan het model niet te centraal.
Verder is de foto goed voor het familiealbum, het meisje lacht wel spontaan maar het is niets speciaals.
Ook is het nogal "frontaal". Probeer ze eens opzij te trekken of op een onbewust moment ofzo.
Keep on shooting en alle begin is moeilijk!
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hybride Bekijk berichtBen pas amateur, dus geef zoveel kritiek je maar wil , ik ben hier om te leren
is voor mij gewoon een kiekje...some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk berichtis voor mij gewoon een kiekje...Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hybride Bekijk berichtBen pas amateur, dus geef zoveel kritiek je maar wil , ik ben hier om te leren...zonder camera maak je de beste foto's...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk berichtals je wil bij leren, kan je beter in de fotodiscussie posten...
is voor mij gewoon een kiekje...
Zo moet ik er ook over denken.
Speel wat met standpunten, minder frontaal laten staan/kijken, andere cadrage....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht....en ik heb in "showcase" al mindere platen gezien.
Gr WimMotto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
Canon eos 7D Mijn site
Comment
-
Nu de schouders nog wat draaien met photoshop ... de pose blijft wel heel braafjes. Ik vind hem niet beter. Zou er eerder een portretfoto van gemaakt hebben, maar ben niet zeker of hij dan beter zou worden. Alles wat niet zo goed is, zit hem in de frontale houding, en die kan je zo maar niet wegtoveren.
Comment
Comment