Hoy Nat,
Als eerste, dus zeker niet beïnvloed.
Vind de opnames nogal hard. Maar dat is je stijl hé. De rode font is wel groezeling in de "bocht". Het rood is trouwens een verdomd gevaarlijke kleur als achtergrond, omdat ze snel overherst; maar hier geen probleem.
Nr 3 vind ik de sterkste!
Een heel mooie reeks. Heel uitnodigend om in de appel te gaan bijten...
Ik vind de keuze van rood en wit en dan het rode appeltje erbij heel goed passen. Als ik moet kiezen, toch ook nummer 3, hoewel ze allemaal wel iets aparts hebben.
Dat doek zal ik dat maar eens onder handen nemen zeker ? Zoals steeds zijn mijn fotos zo uit de camera, en die kan dat doek niet plat maken.
Nah... Schaf papieren achtergronden aan, zo heb je met geen geklooi meer met die doeken en zit je altijd met een strak effen achtergrond, tenzij je je modellen laat stoeien op dat achtergrondpapier
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Nah... Schaf papieren achtergronden aan, zo heb je met geen geklooi meer met die doeken en zit je altijd met een strak effen achtergrond, tenzij je je modellen laat stoeien op dat achtergrondpapier
Mvg,
Heb ik, maar niet in het rood. Maar komt misschien nog wel. Deze doeken (gordijnstof) was wat milder voor het budget...
Comment