vaak ga ik voor kleur maar moet nu toch zeggen dat z.w. hier toch ook wel mooi is ! (moeilijk kiezen dus).
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Janneke 2
Collapse
X
-
-
Re: Janneke 2
de foto in kleur is prachtig wat niet zegt dat de zwart/wit foto ook niet aanspreekt.
maar ik vind dat je de mooie ogen van deze dame niet mag omzetten in zwart/wit.
verder prachtig gewoon30D + BP + EF 28-200 + EFS 10-22+ EF 50 1.8 + 100MM macro 2.8 + ringflits + ex420 + CF 12GIG + nog wa ander materiaal
Comment
-
Dit zijn beauties. Dan spreek ik zowel over het model als de foto. Prachtig zoals het zwart van de stoel overgaat in de achtergrond. Ik ga voor de kleur.
Persoonlijk heb ik een klein puntje over de presentatie. Ik zou links wat weghalen of er een vierkante afdruk van maken. Maar aan zo'n kniesoor als mijn persoontje moet je niet al te veel aandacht schenken.
Comment
-
-
-
-
De kleurversie geeft een groter kleurcontrast tussen model en achtergrond en heeft ook een grotere dieptegevoel.
voor mij ook de kleurversieWil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk berichtDe kleurversie geeft een groter kleurcontrast tussen model en achtergrond en heeft ook een grotere dieptegevoel.
voor mij ook de kleurversiemeer over mijn fotografie is te vinden op
http://www.nandoonline.com
Comment
-
eerst had ik iets van DEFINATELY kleur.................maar naa langer kijken moet ik toch voor zwart wit gaan
Glenn
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk berichteerst had ik iets van DEFINATELY kleur.................maar naa langer kijken moet ik toch voor zwart wit gaan
Glenn
bedankt voor jullie reactie
grt frank
Comment
-
Ik ga toch voor de eerste, ookal is de z/w omzetting zeer goed gelukt.
Ik vind dat de z/w iets te scherp is. Ik zie graag wat blur is Z/w foto's. Maar als het onderwerp zich leent hoeft het niet.Nikon D300 + D50 + Kodak Brownie No.2 steeds groter wordende glasbak+ Metz 44 AF-4i N + Vanguard MK-3
Comment
Comment