in den vuilbak
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
mijn vrouw met een bril
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Re: mijn vrouw met een bril
Achtergrond is lelijk en dan neem je daar ook nog een verzinkte paal bij..
Je eerste vind ik een gewone snapshot.
Je tweede heeft al iets meer maar...lelijke reflectie in de brilglazen en weeral die...aantrekkelijke ijzeren paal.
Neuhh
-
Toen wij gezellig buiten zaten op de terras, deed mijn vrouw eens een bril aan. Ik vond het wel een mooie combinatie zeker met haar outfit.
Wat denken jullie ervan?
jammer dat de locatie niet echt mooi is maar misschien eens op verplaatsing wat foto's schieten want normaal ben ik niet de persoon die persoonfotografie doet.
Nietszeggend kiekje met lelijke achtergrond, maar dat wist je al en voor de bril kan ik ook niet echt in zwijm vallen, dus mag je kiezen de vuilbak of den album.
MVG, JeffNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
De bril past perfect bij haar outfit en ook gezicht hoor Ze zag er heel goed uit Maar, je post hier in showcase met een toch maar "gewoon" kiekje hé Het is soms moeilijk uit te leggen, het is vaak gevoelsmatig gepost (kan ik van meespreken) en dan krijg je natuurlijk kritiek van de neutrale kijker Deze foto gaat bij mij absoluut NIET in de vuilbak, maar in een (familie)album.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ducaudi Bekijk berichtin den vuilbak
Comment
-
Behalve de lelijke achtergrond vind ik het allemaal heel erg meevallen.
Als ik kijk naar sommige troep die hier geplaatst wordt en dan toch nog positieve commentaar krijgt, dan verbaas ik me echt over de reacties over deze fotoD7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hexagon Bekijk berichtWat een reactie lekker opbouwendGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Off mod : toen ik de reactie las over de vuilbak maakte ik me ook meteen de bedenking dat dit hard aankomt, zeker omdat het over de fotograaf zijn eigen vrouw gaat, best begrijpelijk. Daarom reageert hij ook kort en cru "in den vuilbak".
On mod : gesloten omdat de foto verwijderd is.
Comment
-
Comment