Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
Oh kijk, je hebt er waarlijk zelfs een sympathisant bij. Wie had dat nu verwacht .
Goed afleidingsmanoeuver. Maar niet geslaagd.
Het ging om uw riante villa die zo mooi prijkt op internet.
Allicht mét designerverlichting.
Ik daarentegen heb al een afspraak om de mensen van picca te helpen.
Bekijk nog eens de volledige draad. Onze Robert is bezig systematisch al zijn reacties die tegen hem kunnen spreken aan het verwijderen.
Wat natuurlijk niets uithaalt want ze zijn genoeg gequote.
Maar het getrol begint nu wel echt te vervelen en jullie lopen er in.
Niet doen gasten, ik vind jullie allen toffe forumvrienden en laat het ons nu niet verpesten door een zwalpende puber.
Enkele off topic en eveneens ongehoorde reacties zijn verwijderd . . .
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Enkele off topic en eveneens ongehoorde reacties zijn verwijderd . . .
Off topic: Jammer dat dergelijke vorm van sencuur weer eens toegepast wordt. Ik had wel graag ALLE reacties gelezen ipv enkel de reacties die een moderator zijn/haar goedkeuring wegdragen.
On topic: De eerste foto is prachtig. De tweede vind ik verbluffend sterk. De derde vind ik jammerlijk genoeg maar zwakjes in vergelijking met de eerste twee.
Ik stel voor als je er een maatschappelijke debat of zo wilt van maken, dat je daar dan nu een nieuwe thread voor opent.
Ik denk dat chitchat daar de juiste plaats voor is aangezien deze topic niet gerelateerd is aan fotografie as such.
Off topic: Jammer dat dergelijke vorm van sencuur weer eens toegepast wordt. Ik had wel graag ALLE reacties gelezen ipv enkel de reacties die een moderator zijn/haar goedkeuring wegdragen.
On topic: De eerste foto is prachtig. De tweede vind ik verbluffend sterk. De derde vind ik jammerlijk genoeg maar zwakjes in vergelijking met de eerste twee.
Bedankt voor je on topic bemerkingen.
Maar wie mag jij dan wel zijn om na 8 reacties op dit forum dergelijke off topic conclusies te trekken.
De enige reacties die m.i. verwijderd zijn zijn diegene die Robert zelf heeft zitten wissen (en een paar grove bemerkingen). Da's trouwens niet alleen 'poverty' van zijnentwege, ik vind het uitermate laf.
Ik vraag bij deze als TS dat dit topic afgesloten wordt.
Ik heb niet liever dan een inhoudelijk debat over deze foto's. En gegronde kritiek is altijd welkom. Maar wat ik hier allemaal lees was allerminst de bedoeling van deze draad.
Spijtig. Ik zal me beperken tot huisje boompje beestje foto's.
Maar wie mag jij dan wel zijn om na 8 reacties op dit forum dergelijke off topic conclusies te trekken.
De enige reacties die m.i. verwijderd zijn zijn diegene die Robert zelf heeft zitten wissen (en een paar grove bemerkingen). Da's trouwens niet alleen 'poverty' van zijnentwege, ik vind het uitermate laf.
Ik vraag bij deze als TS dat dit topic afgesloten wordt.
Ik heb niet liever dan een inhoudelijk debat over deze foto's. En gegronde kritiek is altijd welkom. Maar wat ik hier allemaal lees was allerminst de bedoeling van deze draad.
Doe niet zo raar joh. 99,9% van de mensen hier staat achter jouw schitterende platen. Zou zonde zijn als je die voor je zelf hield. Ik mag er heel graag naar kijken en van leren.
De enige reacties die m.i. verwijderd zijn zijn diegene die Robert zelf heeft zitten wissen (en een paar grove bemerkingen). Da's trouwens niet alleen 'poverty' van zijnentwege, ik vind het uitermate laf..
Wie ik ben of hoeveel reacties ik al op dit forum gepost heb maakt wel niet veel uit zeker. Ik vind het gewoon jammer telkens als er gecensureerd word in boeiende threads. Ik geloof je nu wel dat er niet veel comments verwijderd werden maar aangezien ik dit alles voor de eerste maal lees heb ik toch de indruk dat ik niet het volledige plaatje heb. En geef toe, het is een onderwerp waar we allen sterke gevoelens bij hebben. Want we mogen onze ogen dan misschien wel kunnen sluiten, of we het nu willen toegeven of niet, het blijft wringen onze overvloed tegenover hun armoede. Hoe verschillend mensen daarmee omgaan komt in deze thread sterk tot uiting. Sommigen reageren door de ogen te sluiten of met ontkenning, anderen met actie, de meesten door hun geweten te sussen op om het even wat voor manier. En sommige reacties zijn dus echt wel heel confronterend. Maar omdat ze ons niet zinnen moeten ze nog niet verwijderd worden, er kan immers altijd iets uit geleerd worden.
Ik ga hier niet teveel woorden meer aan vuil maken, reacties mogen zolang ze binnen de grenzen van het fatsoen en respect vallen. Hoffelijkheid en beleefdheid tov andere leden worden op dit forum hoog in het vaandel gedragen.
Maatschappelijke discussies worden trouwens niet toegelaten op dit forum ( gelieve de forumregels te lezen, waar je je trouwens akkoord mee verklaard door lid te worden ), dus ook niet in chitchat. Als je niet akkoord bent met een ingreep mag je de moderator in kwestie via PM contacteren voor verdere uitleg maar niet op het forum zelf.
Last edited by Franciskine; 4 oktober 2007, 06:35.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Dat zou erg spijtig zijn Jan, want er zijn veel meer mensen die genieten van je platen. Telkens weer krijg je het voor elkaar - ook nu weer - om "iets" perfect in beeld te brengen zoals jij dat ziet, ga a.u.b. door op dezelfde manier en laat ons mee genieten.
Het zijn natuurlijk technisch fraaie plaatjes, en naar boodschap, in tegenstelling tot sommigen, vind ik de derde nog het best. Het standpunt dat daar ingenomen wordt, is heel vaak het onze...
"Faces of poverty (voor gevoelige kijkers)" is een titel die een discussie uitlokt. "Faces from Africa", doet dat al veel minder. Dat niet iedereen vol lof is over genomen initiatieven, en dat niet iedereen hetzelfde denkt over deze foto's en het waarom en de omstandigheden waarin ze genomen zijn, lijkt me dan ook logisch.
Persoonlijk vind ik het lovenswaardig dat mensen initiatieven nemen ter verbetering van het lot van andere mensen. Alleen heb ik soms mijn bedenkingen bij de manier waarop dit gebeurt en ten koste van wat.
Geen kritiek op dit initiatief... maar wie discussie uitlokt, mag niet minder verwachten.
Comment