Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sterke blik
Collapse
X
-
-
Re: Sterke blik
Ik vind dit een zeer mooi beeld
Technisch zie ik wat tekortkomingen maar het blijft mooi!
-
ja hoor, das toch wel mooi zo.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk berichtIk vind dit een zeer mooi beeld
Technisch zie ik wat tekortkomingen maar het blijft mooi!Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtGraag even wat toelichting dan voor de TS en voor mij want ik zie het deze keer niet en leer ook graag bij.
Ook over het contrast van de foto, zou je wat kunnen doorbomen, vooral aan de linkervoet schijnt het letterlijk wat de mist in te gaan.
Voor mij zijn dit zowat de enige dingen, waar je zou kunnen over vallen, maar hey...ik ben niet gevallen! Alhoewel, ik voel mij wat onwel worden nu...
Comment
-
-
-
Amaai.... das mooi
Vond ik maar zo'n model en deze lokatie !
Die enkele technische foutjes wil ik graag vergeten, al is er wel iets aan te corrigeren.
Doe zo voort, en laat het ons zien
Klein vraagje : Komt dat zachte licht van een reflexiescherm of is het de voorgrond die het licht weerspiegeld op haat lichaam ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door weemaes Bekijk berichtAmaai.... das mooi
Die enkele technische foutjes wil ik graag vergeten, al is er wel iets aan te corrigeren.
Doe zo voort, en laat het ons zienGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door weemaes Bekijk berichtAmaai.... das mooi
Doe zo voort, en laat het ons zien
Klein vraagje : Komt dat zachte licht van een reflexiescherm of is het de voorgrond die het licht weerspiegeld op haat lichaam ?
Comment
Comment