Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Goh... weerom drie prachtplaatjes, zo lekker licht en helemaal fashion.
Onlangs las ik nochtans ergens hier op 't forum dat bij fashionplaatjes, het model niet in de lens hoort te kijken, maar bij nazicht in diverse magazines, wordt daar 80% van de tijd tegen gezondigd.
Mijn voorkeur... de eerste. Vraag me niet waarom... gewoon gevoelsmatig, of misschien omdat ze daar niet in de lens kijkt .
[QUOTE=FestinaLente;1579420] Onlangs las ik nochtans ergens hier op 't forum dat bij fashionplaatjes, het model niet in de lens hoort te kijken, maar bij nazicht in diverse magazines, wordt daar 80% van de tijd tegen gezondigd.
QUOTE]
yup, zoals je zelf al zegt, allemaal Bull Sh*t
Vergeet lekker even de standaard regels, doe je ding, en lees de (betere) modebladen.
Hetzelfde geldt voor neusgaten, afgehakte voeten en andere lichaamsdelen.
Wel is het zo dat het plaatje in het totaal moet passen en lekker moet wegkijken, heb ik intussen geleerd. En daar wringt de schoen soms weleens. (ook bij mij) Maar das een leerschool, denk ik, en vereist (voor mij) nog veel oefening.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Onlangs las ik nochtans ergens hier op 't forum dat bij fashionplaatjes, het model niet in de lens hoort te kijken, maar bij nazicht in diverse magazines, wordt daar 80% van de tijd tegen gezondigd.
QUOTE]
yup, zoals je zelf al zegt, allemaal Bull Sh*t
Vergeet lekker even de standaard regels, doe je ding, en lees de (betere) modebladen.
Hetzelfde geldt voor neusgaten, afgehakte voeten en andere lichaamsdelen.
Wel is het zo dat het plaatje in het totaal moet passen en lekker moet wegkijken, heb ik intussen geleerd. En daar wringt de schoen soms weleens. (ook bij mij) Maar das een leerschool, denk ik, en vereist (voor mij) nog veel oefening.
Comment