Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

    Lieven, de foto's zijn nu al een paar dagen niet zichtbaar, ik laat jou de keuze, je plaatst ze terug en ik verwijder alle off topic berichten zodat er weer on topic kan gereageerd worden of je besluit ze niet meer te tonen en dan verwijder ik het topic . . . de discussie die hier nu wordt gehouden is totaal off topic en hoort zeker niet meer thuis in "mensen en modellen" . . . als ik de regels strikt volg moet ik het topic dus verwijderen of verplaatsen naar het testforum aangezien de foto's niet meer zichtbaar zijn . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #77
      Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

      Ik zal mijn punt nog eens verduidelijken...

      Ik heb er geen probleem mee als iemand mij duidelijk maakt dat mijn foto's niet goed zijn.

      Ik heb er geen probleem mee als iemand mij duidelijk maakt dat dit of dit beter kon, integendeel... Daardoor steek ik iets op, daar leer ik iets van.

      Ik heb er geen probleem mee dat de foto's die ik maak niet in de meeste hun smaak vallen.

      Ook heb ik er geen probleem mee dat de modellen waarmee ik werk niet in sommige mensen hun smaak vallen. Over smaak en goesting kunnen we niet...

      Ook heb ik er geen probleem mee dat iemand het idee van de foto niet kan smaken.

      Waar ik wel problemen mee heb is dat mensen andere mensen kwetsen met uitspraken als : Alles *lees borsten* hangt daar;ik vind het niet kunnen..

      Maar ik denk dat mijn € aan het vallen is.
      Ik denk dat ik weet waarom dat ze Marijke aan het beledigen is.
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

      Comment


      • #78
        Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

        Oorspronkelijk geplaatst door Larah&Bo Bekijk bericht

        Dus ofwel zijn hier behoorlijk wat ongemanierde commentaren verwijderd, ofwel zitten er hier een aantal overbeschermde kakkenestjes tussen. In het eerste geval kan ik sommige comments héél goed begrijpen, in het tweede, euh, langs geen kanten.
        Geen van beiden

        De beslissing van Lieven en Marijke kwam niet alleen door dit topic. In het verleden zijn er reeds genoeg zaken gezegd over Marijke die eigenlijk niks meer van fotografische inhoud hadden. De reactie's in dit topic waren gewoon de druppels die de emmer deden overlopen

        Mvg,

        Comment


        • #79
          Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

          Aangezien ik nu met zekerheid weet dat de foto's niet worden terug geplaatst, heeft dit topic in het forum " mensen en modellen" ook geen zin meer, het gaat dus dan ook op slot . . .
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment

          Working...
          X