Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

    Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
    Goe bezig manneke !! Nog maar 7 dagen op dit forum aanwezig en je zorgt al voor een rel...

    Aan Lieven en Marijke ; stay cool

    Erwin
    Thanks voor de steun Erwin, maar voor mij moet het niet meer...

    Ik heb jaren plezier gehad hier op het forum, maar de laatste tijd loopt het mij een beetje de spuigaten uit.
    Telkens je durft een foto te posten kijkt er bijna niemand meer naar hoe de foto is gemaakt ( technische kant ) maar beoordelen ze het model.
    Mocht er nu nog comentaar komen op de foto zelf dan kan ik daar goed mee leven. Mocht het nu nog comentaar zijn van dit of dat is niet goed en je kan dit zo of zo verbeteren dan steek ik daar zelfs mijn duim voor op.
    Maar als het telkens over hel model gaat dan moet het voor mij niet meer...

    Ik heb hier jaren alle dagen op het forum gezeten tot stukken in de nacht, ik heb hier bijna alles over fotografie geleerd, van leden die hier ondertussen al lang weg zijn en van leden die hier nog zijn ( zoals digipics, enz.. ) waarvoor mijn dank. Maar als ik zie hoe het er tegenwoordig aan toe gaat, hoe meer mensen we kunnen kwetsen en afbreken hoe liever we het hebben...
    Ik mis eigenlijk het belgium digital van vroeger, de tijd waar de mensen naar de foto's keken en elkaar hielpen in plaats van elkaar te kwetsen.

    Ik heb steeds iedereen geholpen waar ik kon, ik probeerde altijd een deftige uitleg te geven als iemand een probleem had, zelfs mensen die mij vragen om te helpen in de studio help ik met plezier... Maar dan vraag ik mij af " is het nu daarvoor dat we het doen ? " Om uw vriendin te laten beledigen door iemand als 123... Dan vraag ik mij af " is dat nu mijn dank omdat ik steeds iedereen probeer te helpen ? ".

    Ik kan begrijpen dat sommige mensen liever dit of dat zien, maar om nu andere mensen te gaan kwetsen... Neen, dank u !
    Mocht het nu nog een negatieve reactie zijn van iemand die weet wat fotografie is, die weet waarover hij spreekt en die over "de foto" spreekt...
    Maar nee, het zijn dan nog diegene die niet eens weten hoe ze aan een model moeten komen die andere mensen beledigen. niet waar meneer 123 ?
    Last edited by lieven lens; 28 september 2007, 15:42.
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

    Comment


    • #32
      Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

      Jammer joh! Foto's vond ik super.
      Mss toch even slikken en er boven blijven staan? Heb zelf ook wel eens dit soort uitingen richting model gekregen en was daar ook niet blij mee.

      Zag trouwens ook dat hier ergens een net excuus stond.

      En wat die andere reacties betreft... je weet het he.. nog nooit iets laten zien en de grootste mond Maar daar lopen er (helaas) meerdere van rond.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #33
        Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

        jammer dat de foto weg is want ik zag je werk wel graag en deze heb ik dus net gemist

        kan je'm echt niet terugzetten? pleaaaaaase

        laat het gezeik wat je niet wil horen gewoon aan je voorbij gaan.
        ik bekijk alleen de opbouwende en bruikbare commentaar en de rest laat me koud. ik laat me niet opnaaien door iemand anders hoor.
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

        Comment


        • #34
          Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

          be comfortable standing up
          for what you believe in
          you're standing on
          behalf of many others
          who feel just the way you do

          Scotty... beam me up !!!

          Comment


          • #35
            Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

            Aan Lieven en Marijke
            Ik kan jullie beslissing begrijpen maar.
            Laat je niet weg jagen door een stelletje raddraaiers negeer ze, dat het niet leuk is om commentaar te krijgen op het model ipv op de foto, dat zegt meer iets van die persoon en zijn kennes van fotografie.
            juist door mensen zoals jij leren hier ook weer anderen van (wat je zelf ook schrijft) Ik kijk altijd naar je foto,s, maar reageer weinig er op, enkel omdat het al vaak door een ander is verwoord wat ik er ook van vind, ik denk dat het juist jaloezie/frustratie is van die gasten juist omdat ze zelf geen model kunnen regelen en niet de inspiratie hebben om op deze manier de fotografie te beoefenen. Ook ik vertoef hier al vanaf het begin van BD en weet dat het niet meer is zoals in het begin en dat zal het ook nooit meer worden.
            Hoop dat je nog over je beslissing nadenkt, maar kan hem wel respecteren en begrijpen

            Groetjes NoName
            D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
            www.langenacker.nl

            Comment


            • #36
              Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

              Potverdorie, den hoeveelste ancien BDer dreigt hier weer weg te vallen door den één of andere nieuwkomer die zich interessant wil maken
              Kunnen de mods daar eens niks aan doen. Een vriendelijk mailtje naar de persoon in kwestie met het dringende verzoek zijn excuses aan te bieden of op te krassen...
              Mijn heel weekend is weer naar de k....N

              Lieven ; denk er toch nog maar eens rustig over na


              Erwin
              Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
              http://album.zoom.nl/user/lindberg/

              Comment


              • #37
                Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                Lieven,

                Heb jouw foto's altijd bewonderd, heb ook al veel geleerd uit je website en de bijhorende filmpjes. Ik hoop echt dat we hier op het forum je werk verder kunnen bewonderen en voorzien van opbouwend commentaar.

                123 zal hier hopelijk zijn lessen uit trekken ...

                Dextro

                Comment


                • #38
                  Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                  Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
                  kan je'm echt niet terugzetten? pleaaaaaase

                  laat het gezeik wat je niet wil horen gewoon aan je voorbij gaan.
                  Nee hoor, bedankt !
                  Voor mij hoeft het HIER niet meer hoor, ik heb me hier al genoeg laten beledigen. Ik sta af en toe model voor de FUN voor fotografen die het me vragen en ik heb dat altijd met veel plezier en gratis gedaan omdat ik het graag deed en die mensen wou helpen bij de opbouw van hun portofolio.
                  Ik weet dat ik geen miss Belgie ben maar ik laat me niet beledigen door die snullekes die niet eens weten hoe ze aan een model moeten geraken, laat staan een model te fotograferen(en waarschijnlijk nooit geen deftige foto zullen maken).

                  DES, Vandrofr, en alle andere die het goed menen mercie voor de steun.

                  Comment


                  • #39
                    Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                    Jezus Christus,

                    Luister mensen,Ik vind de foto mooi en de model nog mooier.
                    Ik vond haar lingerie niet mooi.Ze heeft mooie borsten en
                    dat kan beter uitkomen in wat strakker lingerie.Ik beledig niemand.
                    Bovendien was er iemand anders die zei dat hij de houding
                    niet geod vond.
                    Boevndien beste lieve lens als je een foto hier plaatst krijg je
                    oo commentaar.soms positief , soms negetief.

                    de rest@
                    En wie zegt dat ik een mannekke ben?haha(?)

                    Comment


                    • #40
                      Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                      Jammer dat het weer zover heeft moeten komen.
                      Opnieuw een stel mooie foto's verdwenen...

                      Lieven en Marijke, laat je niet gek maken...
                      meer over mijn fotografie is te vinden op
                      http://www.nandoonline.com

                      Comment


                      • #41
                        Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                        en weer is het eens zo ver dit is nou precies ook de reden waarom ik minder foto's plaats!

                        Lieven en Marijke
                        laat het lekker aan je voorbij gaan die negatieve commentaren en blijf alsjeblieft op BD komen en foto's plaatsen.

                        er gaan de laatste tijd(jaren) te veel goeie mensen weg

                        Groeten Nico
                        Flickr

                        Comment


                        • #42
                          Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                          Ik vond em super, ookal ben ik maar een heel beginnende fotograaf en moet ik nog enorm veel leren.
                          Deze foto's konden mij bekoren. Zowel het idee dat erachter zat als de uitwerking ervan...

                          Spijtig dat er altijd mensen zijn die het moeten verzieken...
                          Canon 400D - Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC -Canon 18-55 f3.5-5.6 - Canon 24-105 f4.0 L IS USM - Sigma 55-200 f4-5.6 DC - Canon Speedlite 580EX II
                          www.YVE5.be

                          Comment


                          • #43
                            Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                            Spijtig dat je ze hebt weggehaald, Lieven. Ik heb de beelden gisteren nog vlug gezien maar was te moe om er iets bij te zetten. Het was een mooie cleane reeks zoals we dat van jou gewend zijn. Het is ook altijd verhelderend dat je er je werkwijze bij post en zo heel wat onwetenden op het juiste pad helpt. Spijtig dat de commentaar van enkelen roet in het eten gooit.
                            http://blackletterday.wordpress.com

                            Comment


                            • #44
                              Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                              jongens toch, ' tis weer dan datte

                              denk toch es even na voor je iets post, we werken hier voornamelijk met modellen die gratis voor onze lens komen poseren , waarvoor we dankbaar moeten zijn,

                              commentaren over het uiterlijk van het model zijn dus volledig misplaatst, deze personen hebben ook gevoelens,

                              en als nieuweling op het forum kijk je beter even de kat uit te boom, als een foto je niet bevalt, probeer dan even technisch aan te tonen wat beter zou kunnen,maar ga daar geen modellen op aanspreken

                              Lieven, ni weglopen, je bent één van diegenen die steeds klaar staat om anderen te helpen, SD organiseren, advies geven, workshops in Maarkedal...

                              en Marijke, ni aantrekken mieke, mijn respect heb je nog steeds en ik loop nog graag even met je rond...

                              voorstel; een PB met gerichte excuses
                              en de post volledig wissen door beheerder
                              dan kunnen we misschien dit alles achter ons laten
                              IK zou het alvast prettig vinden...
                              D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
                              Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
                              en ewa flitsspeelgoed

                              Comment


                              • #45
                                Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                                Lieven en Marijke, door hier aan toe te geven, speel je dit soort mensen in hun kaart. Zet je hier aub boven . . . stuur liever een PM naar een moderator als de commentaar op de foto's de verkeerde kant op gaat, dan wordt er zeker ingegrepen. We proberen zoveel mogelijk alles op te volgen maar we moeten ook toegeven dat er dingen aan onze aandacht ontsnappen . . . jullie en andere leden die het goed menen kunnen ons daarbij zeker helpen . . .
                                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                                Comment

                                Working...
                                X