Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

    Hey! Dąt vind ik nu eens heel erg tof, dat filmpke. Heb ik nog nooit gezien zoiets! Leuk om even achter de schermen van modellenfotografie te mogen piepen.

    ps: de muziek bij het filmpje vond ik trouwens ook heel erg goed!

    Comment


    • #17
      Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

      de setting die toch wel belangrijk deel uitmaakt van de shoot (?) komt in deze fotos niet ten volle tot uiting vind ik

      Comment


      • #18
        Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

        Eerste is een mooie foto. Maar benen open voor een vrouw is niet altijd elegant he...

        Comment


        • #19
          Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

          ik vind het wel knap hoor! heel uitdagend en zal zeker controversieel zijn voor sommigen!
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #20
            Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

            De beelden zeggen me niet echt veel !

            Ik krijg niet echt een speciaal gevoel met het bekijken van Marijke in de bichtstoel, waarschijnlijk heeft mijn diep Atheisme der héél veel mee te maken. En zijn de beelden voor mij nog véél te braaf om mijn afkeer van elke vorm van geloof te bevredigen.

            Technisch niks op aan te merken, maar net dat ietsje extra ontgaat me !


            MVG, Jeff
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment


            • #21
              Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

              Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
              De beelden zeggen me niet echt veel !

              Ik krijg niet echt een speciaal gevoel met het bekijken van Marijke in de bichtstoel, waarschijnlijk heeft mijn diep Atheisme der héél veel mee te maken. En zijn de beelden voor mij nog véél te braaf om mijn afkeer van elke vorm van geloof te bevredigen.

              Technisch niks op aan te merken, maar net dat ietsje extra ontgaat me !


              MVG, Jeff
              Hierin volg ik je volledig, alhoewel ik de opnames niet mis vind,
              ik mis een beetje de sfeer, de boodschap is er niet echt,het is niet stout genoeg vind ik.
              En uw marijke is wel ! een mooi model, maar dat wist ge al denk ik

              Comment


              • #22
                Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                beetje bewust banaal, maar leuk gedaan.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #23
                  Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                  Altijd een leuk contrast: geloof en ...uh, vrouwen.
                  Ik hou persoonlijk van een 'donkere' benadering, met veel geheimzinnigheid. Dat ontbreekt hier natuurlijk - deze foto's hebben een totaal andere invalshoek en bedoeling.
                  Goed uitgelichte en compositie, maar houding en de typische kijk van Marijke (die op alle foto's hetzelfde is) vind ik wat minder. Ik zou voor een meer ondeugende blik zijn gegaan Ik heb geen duidelijk voorkeur voor de ene of andere foto
                  meer over mijn fotografie is te vinden op
                  http://www.nandoonline.com

                  Comment


                  • #24
                    Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                    Ik volg de tendens van de vorige commentaren. Mooie plaatjes maar hier had je iets meer moeten uithalen, gezien de unieke lokatie. Ik heb al betere foto's van jou met Marijke gezien (de laatste op het strand bijv.)

                    En wat marijke betreft, voor mij één van meest sexy rijpere modellen op dit forum. Zonder enige twijfel een pracht van een VROUW.

                    Comment


                    • #25
                      Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                      Schoot hier spontaan van in de lach. Boodschap is overduidelijk en de platen zien er goed verzorgd uit.
                      Benen open mag dan niet gepast zijn bij sommige foto's, bij deze had het zelfs nog platter gemogen

                      voor mij no2.
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

                      Comment


                      • #26
                        Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                        Tweede pose bij de eerste achtergrond was misschien beter.
                        Ik vind alleen haar lingerie(hemd/BH) niet bepaald ondersteunend.

                        Comment


                        • #27
                          Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                          Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
                          Ik vind alleen haar lingerie(hemd/BH) niet bepaald ondersteunend.
                          Lingerie dient eigenlijk om te accentueren, eerder dan om te ondersteunen .

                          Fraaie plaatjes. Ik wil daar wel eens te biechten gaan .

                          Comment


                          • #28
                            Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                            houding in de 2de foto is subliem, jammer dat het kruis niet op de 2de staat


                            Glenn


                            ps: en da van die schapen of die stuurlui daar heb je gelijk in
                            Mijn site...
                            vandaelefotografie.be
                            * BD0916BE *

                            Comment


                            • #29
                              Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                              Alles *lees borsten* hangt daar;ik vind het niet kunnen.
                              Maar akh...

                              Comment


                              • #30
                                Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                                Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
                                Alles *lees borsten* hangt daar;ik vind het niet kunnen.
                                Maar akh...
                                Goe bezig manneke !! Nog maar 7 dagen op dit forum aanwezig en je zorgt al voor een rel...

                                Aan Lieven en Marijke ; stay cool

                                Erwin
                                Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                                http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                                Comment

                                Working...
                                X