Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

    Gezien het mijn bedoeling is om foto's te laten zien en niet het model te laten beoordelen heb ik besloten de foto's weg te doen...
    Ik vraag mij af waarom ik hier ( belgium digital ) nog foto's zet ?
    Last edited by lieven lens; 28 september 2007, 13:48.
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

  • #2
    Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

    ik had deze al gezien om modellennet en vroeg me al af waar ie bleef
    Ik ga voor 1 omdat je daar toch de tegenstelling tussen het kruis en het konijn hebt

    Comment


    • #3
      Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

      Heidi Lenaerts en Ellen Petri achterna!
      Mij doet het een klein beetje goedkoop aan, geen creatieve uitspattingen met licht zoals gewoonlijk?

      Ook zijn de meeste andere van je modellen pakken mooier! Al is dat kwestie van smaak natuurlijk...

      Comment


      • #4
        Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

        Oorspronkelijk geplaatst door Kult Bekijk bericht
        Heidi Lenaerts en Ellen Petri achterna!
        Mij doet het een klein beetje goedkoop aan. Ook zijn de meeste andere van je modellen pakken mooier! Al is dat kwestie van smaak natuurlijk...
        Allee, met dat complimentje zal Marijke ( die mee leest ) zeer blij zijn...
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

        Comment


        • #5
          Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

          Eens je haar in levende lijve hebt ontmoet, zou je wel anders spreken en ik kan het weten ...
          www.kdfotografie.be

          Comment


          • #6
            Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

            Wel, 't is lang geleden, erg lang, dus ik denk dat ik morgen toch maar eens te biechten ga...

            Comment


            • #7
              Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

              Allee, met dat complimentje zal Marijke ( die mee leest ) zeer blij zijn...
              Het kan niet altijd van de lofzang zijn... en ze zal het wel teboven komen veronderstel ik?

              Comment


              • #8
                Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
                Wel, 't is lang geleden, erg lang, dus ik denk dat ik morgen toch maar eens te biechten ga...
                Welke zonden ga je dan opbiechten?

                mvg,

                Roland

                Comment


                • #9
                  Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                  Om te beginnen, dit is een hele leuke en originele opname. Uit je werk ken ik je als iemand die veel aandacht besteed aan het uitlichten van een model. Hier is duidelijk gebruik gemaakt van een directe en harde flash. Dit roept bij mij de vraag op: was meneer pastoor even afwezig en heb je van dat korte ogenblik 'mis'bruik gemaakt? En: hoe was het model voor en na de opname ingepakt?

                  Comment


                  • #10
                    Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                    Oorspronkelijk geplaatst door Kult Bekijk bericht
                    Het kan niet altijd van de lofzang zijn... en ze zal het wel teboven komen veronderstel ik?
                    Het kan idd niet altijd van lofzang zijn maar tussen de lompe boer spelen of een violist is er een groot verschil... Enfin... er zijn meer schapen dan herders zeker ?
                    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                      nr 1
                      maar dan moet je wel effe het flits licht hier en daar en ginder wegwerken !


                      grt frank


                      "edit" net je filmpje gezien vet mooi vette muziek erbij TOP
                      Last edited by frankyboy; 27 september 2007, 21:48.

                      Comment


                      • #12
                        Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                        Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
                        Om te beginnen, dit is een hele leuke en originele opname. Uit je werk ken ik je als iemand die veel aandacht besteed aan het uitlichten van een model. Hier is duidelijk gebruik gemaakt van een directe en harde flash. Dit roept bij mij de vraag op: was meneer pastoor even afwezig en heb je van dat korte ogenblik 'mis'bruik gemaakt? En: hoe was het model voor en na de opname ingepakt?
                        Dat zijn eigenlijk 2 vragen he !
                        De belichting is gemaakt met 2 studioflitsers ( vandaar de reflectie in het hout )
                        Het probleem hier was dat ik de softboxen niet ver uit elkaar kon zetten. Anders had ik 2 schaduwen ( van de hoek ). Dus model redelijk ver naar buiten en de flitsers redelijk dicht tegen elkaar. Ook nog eens een reflectiescherm tegen de grond om de schaduw onderaan nog iets op te lichten...
                        zoals je trouwens kan zien op dit filmke http://209.59.195.31/%7Elievenle/salve mater2.wmv
                        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                          Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                          Ik ga voor 1 omdat je daar toch de tegenstelling tussen het kruis en het konijn hebt
                          Ja, ja, kruis en konijn, ge zult het gij wel uitleggen, gij!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
                          Welke zonden ga je dan opbiechten?
                          Oh maar da's geen probleem, in uitvinden van zonden was ik vroeger ook altijd heel sterk!

                          Comment


                          • #14
                            Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                            Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
                            De belichting is gemaakt met 2 studioflitsers ( vandaar de reflectie in het hout )
                            Het probleem hier was dat ik de softboxen niet ver uit elkaar kon zetten. Anders had ik 2 schaduwen ( van de hoek ). Dus model redelijk ver naar buiten en de flitsers redelijk dicht tegen elkaar. Ook nog eens een reflectiescherm tegen de grond om de schaduw onderaan nog iets op te lichten...
                            zoals je trouwens kan zien op dit filmke http://209.59.195.31/%7Elievenle/salve mater2.wmv
                            Fantastisch dat je mijn vragen (van een Hollander) door middel van een video kan beantwoorden. De video laat duidelijk zien hoe professioneel jij met fotograferen bezig bent. Mijn complimenten.

                            Comment


                            • #15
                              Re: De jacht op .... ( niet voor gevoelige kijkers )

                              Het kan idd niet altijd van lofzang zijn maar tussen de lompe boer spelen of een violist is er een groot verschil...
                              Akkoord, dat was een wat onbezonnen alsook impulsieve opmerking , laat ik me daarvoor excuseren.
                              Verder vind ik dit nog steeds erg goed, alleen ligt je de standaard gewoonlijk zo hoog dat ik bij minder verrassend werk de neiging heb teleurgesteld te zijn...
                              Last edited by Kult; 27 september 2007, 22:28.

                              Comment

                              Working...
                              X