Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Alleen de onderkant van de stoel is geblurd omdat die IMHO wat aandacht trok Het is op 1.4 1/60 en iso 1600 in een heel donker kappel. Er is dus sowieso heel weinig DOF.
hmm... ben van deze ook niet helemaal kapot.
Door de bewerking worden de witte 'vlekken' op de huid benadrukt. Bij haar linkerpols en bovenarm lijkt het wel alsof het 1 gebied is wat bijelkaar hoort. Zo lijkt het net alsof er een glasplaat voor dit mooie model staat. (is natuurlijk gezichtbedrog)
Misschien dat hij technisch niet helemaal in orde is...daar ga ik me niet over uitspreken, want wie ben ik om... Maar qua compositie, vind ik hem wel heel mooi.
Comment