Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Let's wear a tie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Let's wear a tie

    Een paar uit mijn studiotestjes
    Er stond er al eentje hier..

    1.


    2.


    3.
    Grtzz, Jan
    ---
    Ceci n'est pas un site web

  • #2
    Re: Let's wear a tie

    "Studiozelfportrettestjes"
    Goh, ik krijg nog geen scherp portret van mezelf gemaakt, zonder 20 keer te proberen (zonder afstandsontspanner), en dus vraag ik me een klein beetje af hoe je zo'n zelfportretten maakt tenzij het met afstandsontspanner is.

    Deze reeks toont drie aparte poses, anders en vooral ongewoon. Persoonlijk hou ik wel van dit soort experimenten. Meestal zie je hier de mannen staan als "binken". Hier... beschouwend, vragend en ondersteboven, 't is eens wat anders.
    Ik vind het licht en de scherpte drie keer heel goed zitten, en als ik een voorkeur moet geven... dan kies ik die van fotodiscussie , die vond ik heel apart. Voor de toning zou ik gaan naar deze van foto 3.

    Comment


    • #3
      Re: Let's wear a tie

      Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
      Goh, ik krijg nog geen scherp portret van mezelf gemaakt, zonder 20 keer te proberen (zonder afstandsontspanner), en dus vraag ik me een klein beetje af hoe je zo'n zelfportretten maakt tenzij het met afstandsontspanner is.
      Ik heb gewoon de zelfontspanner gebruikt.. Ik heb dan precies 12 seconden de tijd om te gaan staan waar ik moet staan
      Grtzz, Jan
      ---
      Ceci n'est pas un site web

      Comment


      • #4
        Re: Let's wear a tie

        Oorspronkelijk geplaatst door jtp Bekijk bericht
        Ik heb gewoon de zelfontspanner gebruikt.. Ik heb dan precies 12 seconden de tijd om te gaan staan waar ik moet staan
        En hoe stel je dan scherp ? Manueel, zonder dat er iets staat ?

        Comment


        • #5
          Re: Let's wear a tie

          Ik houd mijn hand op de plaats waar ik ga staan, stel scherp, en dan hoop ik dat dat werkt
          Grtzz, Jan
          ---
          Ceci n'est pas un site web

          Comment


          • #6
            Re: Let's wear a tie

            de gebruikte lens komt het beste bij de laatste tot zijn/haar recht.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Let's wear a tie

              Ja, ik had een beetje ingezoomd, want het nadeel van mijn lens is dat die 14-45 is.. en bij 14 heb je al heel wat vertekening..
              Grtzz, Jan
              ---
              Ceci n'est pas un site web

              Comment

              Working...
              X