Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Als ik toch een kleine tip mag geven: mijn aandacht ging direct naar de opspringende haartjes op haar arm. Bij mannen vormt dit geen 'probleem', maar bij vrouwen zou ik die toch wat wegfotoshoppen.
erg mooie foto. Als ik toch een kleine tip mag geven: mijn aandacht ging direct naar de opspringende haartjes op haar arm. Bij mannen vormt dit geen 'probleem', maar bij vrouwen zou ik die toch wat wegfotoshoppen.
Als je het tekstje leest dan vraagt het meisje "Warm me up", waaruit blijkt dat ze het koud heeft en die haartjes zijn, voor mij althans, een logisch gevolg van.
De blik van het model van het model en de lege ruimte vind ik heel knap. Ook de toning is zoals altijd weer heel knap.
Maar ik heb ook mijn twijfels over de arm en dan eigenlijk niet specifiek de haartjes op zich. Voor mij lijkt het meer op een mannenarm (komt misschien ook een beetje door de bewerking?). En mijn eerste gedacht was dat iemand anders zijn arm rond haar geslagen had.
Het gaat hier toch duidelijk niet over een glamourfoto hé, en iedereen heeft haartjes op zijn armen, kort, lang, blond, donker.... nee voor mij doet dit aan niets afbreuk.
De blik van het model van het model en de lege ruimte vind ik heel knap. Ook de toning is zoals altijd weer heel knap.
Voor mij lijkt het meer op een mannenarm (komt misschien ook een beetje door de bewerking?). En mijn eerste gedacht was dat iemand anders zijn arm rond haar geslagen had.
Zo had ik het ook geinterpreteerd.
Het meisje kijkt naar de persoon buiten beeld en zegt :
"be my friend ... and just my friend".
Nu, hoe ook de interpretatie : een foto met verhaal, compositie en de gebruikelijke kwaliteit.
Comment