Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een boerinneken die nog gaat melken???
Voor het ogenblik gebeurt dit door een "robot"...
Zo'n knap model heeft andere capaciteiten
ik vind ze allemaal goed...iedere foto heeft op zich wél iets positief!
De stelling van Frederic van "passé" klopt ook niet als ik de "vitrines" van gerenomeerde fotografen bekijk...zo zie je maar voor elk wat wils...
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Is zoooo passé
Passé?
Wat is passé? Lightroom zit vol passé effectjes.
Voor iedereen hier met crossprocessing begon, was ik er al lang mee bezig.
Nu smijten ze het naar uwe kop. Da's dan ook passé veronderstel ik.
En binnen een paar jaar terug "in de mode".
Een boerinneken die nog gaat melken???
Voor het ogenblik gebeurt dit door een "robot"...
Dus dit is een robot.... uh, fembot (zoals Austin Powers zal zeggen) Groovie.
Ahum, de foto's; de eerste vind ik minder wegens de roze lucht. Past helemaal niet in het boerenplaatje. Sepia tot daar aan toe, maar... hmmm
Die tweede vind ik okay, de derde het mooist, alhoewel die nog maar weinig met boerinnen te maken hebben (bed in een weiland? Waarom geen hooistapel
Dus dit is een robot.... uh, fembot (zoals Austin Powers zal zeggen) Groovie.
Ahum, de foto's; de eerste vind ik minder wegens de roze lucht. Past helemaal niet in het boerenplaatje. Sepia tot daar aan toe, maar... hmmm
Die tweede vind ik okay, de derde het mooist, alhoewel die nog maar weinig met boerinnen te maken hebben (bed in een weiland? Waarom geen hooistapel
het hooi is bij ons al van het land vandaar een bed
de lucht was alleen maar wit vandaar deze bewerking (iets warmer)
moet zeggen dat ik zelf niet kan kiezen, een kleine voorkeur voor nr 2
maar dat is toch ook omdat de kleur gemengd is !
bedankt voor jullie reactie (leuk zoveel)
De jury had blijkbaar wél een duidelijke keuze
Nummer 2 is dan ook een héél sterk beeld van een mooie (Nederlandse?) dame
Proficiat met je plaats in de HOF
Greetz
Aster
When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence!
bedankt voor jullie reactie , idd leuk om weer eens een keertje in het hof te staan , geeft de mens weer moed
(heb dan toch niet voor niets met me bed lopen sjouwen)
Comment