Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

altijd.....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • altijd.....

    blij.




    mvg duindistel.

  • #2
    Re: altijd.....

    leuk met realistisch aandoende kleuren.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: altijd.....

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      leuk met realistisch aandoende kleuren.
      grt,bouk.
      Nog een geluk da jij er bent BOUK , bedankt voor de reactie.

      mvg duindistel

      Comment


      • #4
        Re: altijd.....

        Is de foto dan zo slecht ,389 keer bekeken en 1 reaktie.
        mvg duindistel

        Comment


        • #5
          Re: altijd.....

          Oorspronkelijk geplaatst door Duindistel Bekijk bericht
          Is de foto dan zo slecht ,389 keer bekeken en 1 reaktie.
          mvg duindistel
          Nee, je foto is natuurlijk niet slecht. Technisch zal ie moeilijk te verbeteren zijn. Maar wees eerlijk , deze zal meer bijval krijgen in het familiefotoalbum of bij de bomma op de kast.

          grt,

          Comment


          • #6
            Re: altijd.....

            Oorspronkelijk geplaatst door Duindistel Bekijk bericht
            Is de foto dan zo slecht ,389 keer bekeken en 1 reaktie.
            mvg duindistel
            Deze foto is helemaal niet slecht. De opname is meer dan uitstekend. Ik zou niet weten wat ik voor opmerkingen zou moeten maken over de compositie, dof, kleur e.d. Die zijn nogmaals prima in orde. Overigens zou een dergelijke discussie hier niet moeten plaatsvinden maar in een ander forum.
            De doelgroep (zijnde de familie) mag blij zijn dat er iemand op zo'n prachtige wijze het familiegebeuren vastlegt. Bij die doelgroep ligt de emotionele waarde. Wat ontbreekt aan deze foto is het extra dat het interessant maakt voor anderen. Indien dat extra aanwezig was geweest, was er zeker gereageerd. Over dat extra's aan een foto gaat volgens mij deze showcase.

            Nu ik dit zo geschreven heb en nalees, kom ik tot de conclusie dat het wel erg bruusk is. Ik wil niemand schofferen. Sorry, indien het zo overkomt.

            Comment


            • #7
              Re: altijd.....

              Het is een leuke foto, het enige dat me een beetje stoort, is de bakstenen muur. Het was mss leuker geweest met lucht als achtergrond of de muur iets waziger, maar dat is persoonlijke smaak.
              Een mooie momentopname waar de familie heel blij mee zal zijn.
              http://blackletterday.wordpress.com

              Comment


              • #8
                Re: altijd.....

                Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
                Deze foto is helemaal niet slecht. De opname is meer dan uitstekend. Ik zou niet weten wat ik voor opmerkingen zou moeten maken over de compositie, dof, kleur e.d. Die zijn nogmaals prima in orde. Overigens zou een dergelijke discussie hier niet moeten plaatsvinden maar in een ander forum.
                De doelgroep (zijnde de familie) mag blij zijn dat er iemand op zo'n prachtige wijze het familiegebeuren vastlegt. Bij die doelgroep ligt de emotionele waarde. Wat ontbreekt aan deze foto is het extra dat het interessant maakt voor anderen. Indien dat extra aanwezig was geweest, was er zeker gereageerd. Over dat extra's aan een foto gaat volgens mij deze showcase.

                Nu ik dit zo geschreven heb en nalees, kom ik tot de conclusie dat het wel erg bruusk is. Ik wil niemand schofferen. Sorry, indien het zo overkomt.
                Mijn bovenstaande reactie bleef mij vanacht achtervolgen. De reactie is gewoon niet aardig en daarnaast onjuist / ongepast. In feite stel ik dat de foto beter niet op dit forum geplaatst had moeten worden omdat de opname niet interessant is voor anderen. Dit laatste kan ik echter nooit stellen. Iemand maakt zelf uit of hij zijn foto goed genoeg vindt om deze te delen met anderen. Mijn excuses voor mijn botte reactie.

                Nu terug naar de foto zelf en een reactie daarop. De technische opnamekwaliteit is voor mij buiten kijf. Het probleem voor mij is de plaats van het jongetje op de foto en zijn omgeving.

                Comment


                • #9
                  Re: altijd.....

                  Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
                  Nu terug naar de foto zelf en een reactie daarop. De technische opnamekwaliteit is voor mij buiten kijf. Het probleem voor mij is de plaats van het jongetje op de foto en zijn omgeving.
                  Is ook mijn idee... en als ik erbij een advies mag geven, probeer eens een vierkante compo.

                  Comment

                  Working...
                  X