Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Loods 20 - part 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Loods 20 - part 2

some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Re: Loods 20 - part 2

Foto 1 is een hele mooie, met de spiegeling en de algemene compo, pose en blik van het model. Foto 2 vind ik nog mooier om dezelfde redenen en door het ruimtegebruik. Foto 3 vind ik eigenlijk te belabberd om bij die twee andere te mogen staan. Vooreerst hou ik niet van spoorwegplaatjes als dit. Ten tweede... het ligt ongemakkelijk. Ten derde... als je dan toch zo al klaar gaat liggen, leg het model dan fatsoenlijk, met het oog op onthoofding, dus met de nek op het spoor aan één kant. Zo als ze nu ligt, heb je veel te veel werk om restjes bij elkaar te zoeken. Ten vierde... noch standpunt, noch compo kunnen me bekoren en het valt op dat de lokatie niet anders toeliet, tenzij je nog een uurtje met de bosmaaier zou gewerkt hebben.
    Oh ja... de bewerking van de 3 foto's vind ik heel smaakvol en gepast.
    Last edited by FestinaLente; 25 september 2007, 08:05.

Comment

leuke reeks hoor, wel even een vraagje:
      hoe kan het dat je in de weerspiegeling, de nagels kan zien.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ondanks dat het 3 mooie zijn ga ik voor no2. Ik hou wel van ruige meiden met een klein hartje en een tedybeer
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Ik ga voor nr 2,deze is execo met nr 1,
          foto, nr. 1 is heel goed, maar heb de indruk dat er een wal(etje),
          onder haar rechteroog zit, en vind dat storen, omdat de foto van zo kortbij genomen is, valt deze extra op.anders was deze voor mij de beste geweest.
          de derde vind ik minder, het is een klasieker, die inderdaad een andere pose mischien beter zou kunnen verdragen.
          de bewerkingen zijn heel mooi

Comment

Ik volg. Nr 2 = zalig plaatje. knappe toning.
            Digi-Steve

Comment

Inderdaad, n° 2 springt er zelfs een beetje uit vind ik
              www.stevenlangeraert.com

Comment

Nr.2... de beer doet het
                Stel me bij de weerspiegeling toch dezelfde vraag als Bouk.
                www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Die spiegeling klopt volgens mij wel. Maar is het interessant om daar lang bij stil te blijven staan?? De foto is gewoon heel heel mooi, mede door de blik in haar ogen, de expressie op haar gezicht.
                  De tweede is nog wat beter, met een heerlijke omgeving en lekkere sfeer.
                  De derde is niets mis mee (prachtige bewerking) maar mist juist dat beetje extra waardoor de foto niet in het rijtje thuis past.
                  meer over mijn fotografie is te vinden op
                  http://www.nandoonline.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    hoe kan het dat je in de weerspiegeling, de nagels kan zien.
                    weerspiegeling klopt hoor! de wanden van de wagon waren oneffen en in dit geval, speelt het als een vergrootglas, het kleine beetje nagel dat je ziet wordt vergroot, ik heb andere foto's, waar zicht dat met de neus afspeelde en die zijn minder leuk ;-)

en het walletje... mmm... ben geen zo'n detailst... maar nu zie ik het ook!
                    ik ga't weg shoppen ;-)
                    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Working...
                    X