Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pasgeboren...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pasgeboren...

Een fotootje zoals ze aan de deur hing van onze kamer in het ziekenhuis...

Hier is ze, ons eerste kindje btw, 1 dag oud...

Re: Pasgeboren...

je zal er uiteraard wel trots op zijn, maar de Beer neemt alle aandacht weg van de kleine.
    misschien iets voor een geboortekaartje.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Proficiat vooreerst. Eén dag op de wereld en al zoveel knuffelgehalte. Mooi moment vastgelegd, zo met de oogjes open.

Comment

Dikke Proficiat!!!!

Maar ben het met Bouk eens dat de beer veel aandacht weg neemt van de baby....

Lekker genieten he?
        Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

Proficiat!

Ik vind dit best knap gedaan, pasgeboren baby's(eerste dag) zijn zeer lelijk
          als je een foto van ze neemt.Ze zien er meestal roodpaars uit; alleen
          hier ziet ze is er niet slecht uit.Goed gedaan.

ps:Aria & Navid zijn perzische namen nietwaar?

Comment

Van harte!!!!
            www.stevenlangeraert.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
              Proficiat!

Ik vind dit best knap gedaan, pasgeboren baby's(eerste dag) zijn zeer lelijk
              als je een foto van ze neemt.Ze zien er meestal roodpaars uit; alleen
              hier ziet ze is er niet slecht uit.Goed gedaan.

ps:Aria & Navid zijn perzische namen nietwaar?
              Hoeveel pasgeboren baby's heb jij gezien?
              Er zijn genoeg baby's die helemaal niet roodpaars eruit zien.....
              Ik vindt die opmerking niet gepast.....pasgeboren baby's zijn zeer lelijk......je weet niet wat je zegt...

sorry moest ik ff kwijt.
              Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
                Hoeveel pasgeboren baby's heb jij gezien?
                Er zijn genoeg baby's die helemaal niet roodpaars eruit zien.....
                Ik vindt die opmerking niet gepast.....pasgeboren baby's zijn zeer lelijk......je weet niet wat je zegt...

sorry moest ik ff kwijt.
                haha toevallig heb ik wel een paar gezien.

Net na de bevallig zit er een soort vel aan ze;
                (omdat ze in de water hebben gelegen).Ook dit baby
                zal later wat blanker huid krijgen dan nu(eerste dagen).
                Baby's zien er op de eerste dag niet goed uit.Niet alleen
                qua kleur; ook schedelvorm is vaak kromer dan normaal.
                maar tja , het is een beetje mijn eigen ervaring...

Comment

Er zit geen soort vel aan maar,
                  Een baby heeft huidsmeer, en ze zien er soms zo uit omdat de door een baringskanaal gaan, de schedelbenederen schuiven over elkaar en dat maakt dat de schedel er wat vervormt uit ziet.Wat na een paar dagen weer weg is..

Baby's zien er voor alle ouders goed uit, ongeacht wat. Voor een buitenstaander zal dat anders lijken.

Maar na 16 jaar kraamzorg kan ik je vertellen dat ik nog nooit een baby heb gezien die lelijk is....

Comment

lieve knofje,
                    Ik heb niet gezegd dat ze lelijk zijn. Ze hebben gewoon een andere
                    huidkleurtje. Het komt niet alleen door de huidsmeer en vruchtwater.
                    ook de doorbloeding komt op de eerste dag tot stand.
                    De huid is roder dan normaal.

Comment

Alvast bedankt voor de mooie reacties.

En ja de aandachtopeisende beer.... Ik heb hem zelf die kleur gegeven om de simpele reden dat mieke de originele kleur nu toch oh zo lelijk vond. En voor het geboortekaartje ben ik ook met deze foto aan de slag gegaan. Als ik morgen even de tijd heb zal ik die twee (origineel en geboortekaartje) ook even posten.

@festinalente
                      het was dan ook nagenoeg de enige foto uit de reeks waar ze haar oogjes open heeft want slapen dat die kleine doet amaai... gelukkig maar nietwaar

@123 & knofje
                      Moeten jullie geen ruzie maken over de schoonheid van een pasgeboren baby. Ik kan er best inkomen dat men vindt dat een pasgeboren kind, hoe zal ik zeggen, niet echt appetijtelijk uitziet. En het is ook maar normaal dat ouders hun kleintje sowieso mooi vinden. Ik ga in dit geval dus ook niet de schoonheid van onze kleine verdedigen, dat is voor ons nu eenmaal een voor de hand liggend feit.
                      Wat ik wel kan zeggen is dat Aria bijna 10 dagen over tijd was en dat eraan te zien was. Het leek, en dat leek niet alleen zo want eigenlijk is het ook zo, dat ze te lang in het water heeft gelegen. Zoals wij in dat geval ook krijgen had ook zij een verrimpeld velletje.
                      Ook was haar hoofdje wat "misvormd". Ze is met keizersnede moeten komen maar omdat ze al aan het indalen was had haar achterhoofd zich reeds tot een soort teutje gevormd maar reeds enkele uren na de verlossing was dat al nagenoeg verdwenen.

Grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
                        lieve knofje,
                        Ik heb niet gezegd dat ze lelijk zijn. Ze hebben gewoon een andere
                        huidkleurtje. Het komt niet alleen door de huidsmeer en vruchtwater.
                        ook de doorbloeding komt op de eerste dag tot stand.
                        De huid is roder dan normaal.
                        Nee oke...je zei zeer lelijk zijn...

Maar goed we maken er geen ruzie over...

Hand erop?

Comment

Navid,
                          Ik dacht dat aria 1 dag oud was omdat er een strekje aan haar hand vast zat.
                          Dat beteknt dat ze vast en zeker in ziekenhuis is (tijdens het maken van dit foto).Bovendien was de opmerking van de schedel en huid niet voor Aria bedoeld; maar kinderen in algemeen.so chill...we maken er geen ruzie over.
                          Box erop knofje

Comment

oke

Comment

Working...
                            X