Ach.. soms moet je ook wat fun hebben toch?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dont wake me up, jah!
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Dont wake me up, jah!
Het witte slipje (gewassen met dash) is net ietsje te wit om nog een onderscheid te maken met de achtergrondGroetjes DD
Fronstages
-
Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk berichtHet witte slipje (gewassen met dash) is net ietsje te wit om nog een onderscheid te maken met de achtergrondGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
hihi ... nbeetje een positie als je een zware kater hebt (kheb het van horen zeggen hé)
dash or whatever heeft goed zijn werk gedaan en op mijn schermpie kan de slip nog perfect onderscheiden worden van de achtergrondScotty... beam me up !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk berichtHet witte slipje (gewassen met dash) is net ietsje te wit om nog een onderscheid te maken met de achtergrondLast edited by pol parasol; 24 september 2007, 18:36. Reden: was blijkbaar niet de eerste met deze opmerking...
Comment
-
-
Persoonlijk denk ik dat zo'n foto veel beter tot z'n recht zou komen mocht hij 'op terrein' getrokken zijn in plaats van in de studio. Van iemand die zogezegd nog in z'n bed ligt zie ik ook graag wat slaapkameromgeving, als je begrijpt wat ik bedoel. Technisch perfect en de omperking over het slipje blijkt ook hier onterecht. De aflijning is overduidelijk!
Mvg,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk berichtPersoonlijk denk ik dat zo'n foto veel beter tot z'n recht zou komen mocht hij 'op terrein' getrokken zijn in plaats van in de studio. Van iemand die zogezegd nog in z'n bed ligt zie ik ook graag wat slaapkameromgeving, als je begrijpt wat ik bedoel. Technisch perfect en de omperking over het slipje blijkt ook hier onterecht. De aflijning is overduidelijk!
Mvg,
uhuh.. ga met je mee hierin. Is ook veel leuker (en mooier) denk ik. Maar kon het niet latenGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtGeen witproblemen hier. Heerlijk lichte en luchtige plaatjes. Persoonlijk vind ik het licht beter gezet bij de eerste (of is hij gewoon anders bewerkt). De schaduwen zijn daar natuurlijker.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Comment