Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portretje van een bruidegom UPDATE - foto erbij

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Portretje van een bruidegom UPDATE - foto erbij

    Ik blijf even in de huwelijksreportages.
    Hierbij een recente in de tuin van de Dom in Utrecht (vrijwel onder de neus van een fotoclub die daar een uitje had - veel camera's en keurende blikken - brrr )







    Last edited by azhrarn; 24 september 2007, 23:00. Reden: plaatje erbij - maak er een tweeluik van
    meer over mijn fotografie is te vinden op
    http://www.nandoonline.com

  • #2
    Re: Portretje van een bruidegom

    Dat mag je wel zeggen. Portretje van de bruidegom. De dame op de achtergrond kent duidelijk haar plaats.

    Comment


    • #3
      Re: Portretje van een bruidegom

      leuk het wegcijferen van de Vrouw goed in beeld gebracht.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Portretje van een bruidegom

        Prachtig!

        Gewoonlijk zien we de bruid op voorplan...

        mvg,

        Roland

        Comment


        • #5
          Re: Portretje van een bruidegom

          Mooi portret van de bruidegom.
          Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

          Comment


          • #6
            Re: Portretje van een bruidegom

            NIce Job
            Digi-Steve

            Comment


            • #7
              Re: Portretje van een bruidegom

              Knap gedaan
              Nikon D80 / Sony DSC-H5

              Comment


              • #8
                Re: Portretje van een bruidegom

                Netjes hoor.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Portretje van een bruidegom

                  Goed gebracht.
                  www.fotofolio.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Portretje van een bruidegom

                    Aparte en mooie plaat zo. (de vrouw moet haar plaats weten hé. )
                    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Portretje van een bruidegom

                      Heel chique plaatje... heb je ook zo één met de bruidegom met de rug naar de camera en 't bruidje scherp op de achtergrond ?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Portretje van een bruidegom

                        Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                        Heel chique plaatje... heb je ook zo één met de bruidegom met de rug naar de camera en 't bruidje scherp op de achtergrond ?
                        Jawel. Ik heb 'm er maar bij geplaatst. Nu is het een tweeluik.
                        meer over mijn fotografie is te vinden op
                        http://www.nandoonline.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: Portretje van een bruidegom UPDATE - foto erbij

                          Hier volg ik toch even de meute niet.
                          Spelen met scherptediepte vind ik altijd heel leuk, maar je moet eigenlijk weten wanneer het bruikbaar is en wanneer niet. De symboliek van een huwelijk is 2 mensen die zich verbinden met elkaar en samen door het leven gaan. Deze foto's spreken dat voor mij eigenlijk tegen. Je trekt ze als het ware van elkaar weg. Als je dan de reactie's ziet dat de vrouw haar plaats meteen weet, namelijk op de achtergrond, dan wordt m'n stelling eigenlijk bevestigd.
                          Allez, ik hoop dat hier niet verkeerd overkomt wat ik bedoel.
                          Bij huwelijksfoto's zie ik graag het koppel samen op de foto, die ook hun geluk uitstralen, blij zijn elkaar te hebben. En hier mis ik dat toch...

                          Mvg,

                          Comment


                          • #14
                            Re: Portretje van een bruidegom

                            Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
                            Jawel. Ik heb 'm er maar bij geplaatst. Nu is het een tweeluik.
                            Eigenlijk bedoelde ik... dat de bruidegom met de rug naar de camera zou staan, zodat hij naar haar toe keek. Zij kijkt dan naar hem en naar de camera. Bij het eerste plaatje stoort het wegkijken van de bruidegom van het bruidje niet, omdat hij naar de camera (de kijkers) kijkt en het bruidje op de achtergrond lonkt. Het bruidje kijkt naar hem en verwacht hem. Mocht hij, op het tweede plaatje andersom staan, met de rug naar de camera dan zoekt hij haar op, en zij hem en de camera. Nu lijkt het of hij van haar weggaat. Detail natuurlijk, 't blijven heerlijke plaatjes.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Portretje van een bruidegom

                              Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                              Hier volg ik toch even de meute niet.
                              Spelen met scherptediepte vind ik altijd heel leuk, maar je moet eigenlijk weten wanneer het bruikbaar is en wanneer niet. De symboliek van een huwelijk is 2 mensen die zich verbinden met elkaar en samen door het leven gaan. Deze foto's spreken dat voor mij eigenlijk tegen. Je trekt ze als het ware van elkaar weg. Als je dan de reactie's ziet dat de vrouw haar plaats meteen weet, namelijk op de achtergrond, dan wordt m'n stelling eigenlijk bevestigd.
                              Allez, ik hoop dat hier niet verkeerd overkomt wat ik bedoel.
                              Bij huwelijksfoto's zie ik graag het koppel samen op de foto, die ook hun geluk uitstralen, blij zijn elkaar te hebben. En hier mis ik dat toch...

                              Mvg,
                              Aha - ik snap dat wel. Ik neem aan dat de reacties over de plaats van de vrouw als grap bedoelt zijn. Daar til ik niet zo zwaar aan.
                              Zoals ik al in de titel suggereer, dit is een portret van de bruidegom en niet van het echtpaar zelf. Het is ook niet de bedoeling om hier het geluk van beiden uit te stralen want daarvoor zijn inderdaad de foto's met beide samen. In de album vullen al deze foto's elkaar natuurlijk aan, en wordt het een geheel; iets dat in dit forum niet getoond kan worden.

                              Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                              Eigenlijk bedoelde ik... dat de bruidegom met de rug naar de camera zou staan, zodat hij naar haar toe keek. Zij kijkt dan naar hem en naar de camera. Bij het eerste plaatje stoort het wegkijken van de bruidegom van het bruidje niet, omdat hij naar de camera (de kijkers) kijkt en het bruidje op de achtergrond lonkt. Het bruidje kijkt naar hem en verwacht hem. Mocht hij, op het tweede plaatje andersom staan, met de rug naar de camera dan zoekt hij haar op, en zij hem en de camera. Nu lijkt het of hij van haar weggaat. Detail natuurlijk, 't blijven heerlijke plaatjes.
                              Die heb ik inderdaad ook, maar niet in deze compositie. De gedachtegang die je schets is een leuke. Die onthoud ik.
                              meer over mijn fotografie is te vinden op
                              http://www.nandoonline.com

                              Comment

                              Working...
                              X