Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Oorspronkelijk geplaatst door eric schroeyenBekijk bericht
verdiend in de hof
Absoluut, alleen sprak je eerste inzending mij nog veel meer aan, deze vind ik ook fantastisch maar ik snap hem niet 100%.
Waar staat het meisje juist op en wat moet ik mij voorstellen bij de achtergrond.
Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1
Absoluut, alleen sprak je eerste inzending mij nog veel meer aan, deze vind ik ook fantastisch maar ik snap hem niet 100%.
Waar staat het meisje juist op en wat moet ik mij voorstellen bij de achtergrond.
wel ze staat op een ijzeren vogelverschrikker die in mijn tuin te vinden is ... maar daar gaat het hier nu net niet om, ik wilde gewoon een krachtige sfeer oproepen en iedereen die deze foto bekijkt mag zijn fantasy laten gaan, en denk of voel erbij wat je wilt :-)
Comment