Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
model nikky
Collapse
X
-
-
Re: model nikky
Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk berichtmooie foto.. enkel onderbroek stoort mij..
wegclonen indien mogelijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sorvats Bekijk berichtidd die onderbroek moet uit
Serieus nu, dat is in, een onderbroek die boven de rand van de broek uitsteekt. Of je het mooi vindt is een andere zaak, en fototechnisch vind ik het minder.
Maar de foto is over het algemeen goed geslaagd en het zwartwit effect vind ik mooimeer over mijn fotografie is te vinden op
http://www.nandoonline.com
Comment
-
mooi en de onderbroek zo, is gewoon in tegenwoordig, wel vind ik het haar wat wegvallen in de achtergrond.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk berichtmooie foto.. enkel onderbroek stoort mij..
wegclonen indien mogelijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk berichtwat zeiken jullie nou?Het matcht prima met de schoenen en de truitje.
Onderbroek is geen gezicht. Althans niet op deze manier. Het gaat om het model en je aandacht wordt steeds naar beneden getrokken.
Dat ze in het dagelijks leven er bovenuit piepen, is hot.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk berichtwat zeiken jullie nou?Het matcht prima met de schoenen en de truitje.
Het gebruik van selectief kleur is niet mijn ding.
Comment
-
Goh... wat een viespeuken allemaal. Wie loopt er nu zonder onderbroek (in een broek, onder een rok tot daar aan toe )?
Ik vind dit een heel mooi plaatje. Vlijmscherp, mooi geposeerd en kijk eens hoe het bloesje omheen de borsten sluit... Dan kijk je toch niet meer naar die onderbroek .
Ook ééntje waarbij de zw/w achtergrond wel past, alleen zie ik niet goed in waarom dit gedaan is. De achtergrond oogt helemaal niet te druk. Ik vind zo'n zw/w achtergrond altijd wel handig als je te veel kleurrijke storende elementen achterop hebt, maar in 't groen, tja... 't zal wel zijn reden hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtOnderbroek is geen gezicht. Althans niet op deze manier. Het gaat om het model en je aandacht wordt steeds naar beneden getrokken.
Normaal gesproken heb je gelijk; alleen in dit geval is het een uitzondering.
Dit modeletje is gewoon mooi en ze kan met alles wegkomen.Het is niet storend;totaal niet.
Een witte G-string of iets daar in de buurt kan storend zijn, niet dit.
Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk berichtNou nou ... het past niet ...
Het gebruik van selectief kleur is niet mijn ding.
Ps:
zeu·ren (onov.ww.)
1 langdurig op vervelende toon of lastige wijze over iets spreken, veelal om zich te beklagen of om
een verlangen te uiten => altijd hetzelfde /liedje/deuntje/ zingen, emmeren, griepen, mauwen, meieren,
mekkeren, mieren, neuzelen, piepen, reutelen, zagen, zaniken, zeiken, zemelen, zeveren, zieken
Dus wat zeuren jullie?Wat taalgebruik?Welke taalebruik?Last edited by 123; 24 september 2007, 11:08.
Comment
-
-
Ikzelf zou de onderbroek vervangen hebben door een string. Zo stoort het veel minder en is het ook wel mooi.
Mvg...Nikon member..
Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..
Comment
Comment