Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik had em op DH al gezien en blijf het een dijk van een fashionplaat vinden. Heerlijk van kleur en een super vrolijke snoet van Flimmer. Lekker anders dan anders
Ik had em op DH al gezien en blijf het een dijk van een fashionplaat vinden. Heerlijk van kleur en een super vrolijke snoet van Flimmer. Lekker anders dan anders
Anders dan anders is een beetje waar ik naar zoek :P
Oorspronkelijk geplaatst door kristofpattynBekijk bericht
Originele locatie, met een zeer geslaagd resultaat zo in 10 min. i love it.
Als je weet wat je wilt kun je heel erg snel werken. had dit van tevoren al uitgetekend voor mezelf, locatie van tevoren wezen kijken... het is dan alleen een kwestie van je set opbouwen met licht enzo en op het knopje drukken. Maar uiteindelijk zit er wél meer tijd in dan alleen het moment van maken
Comment