Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind no3 de beste uitgelicht. No1 is te donker op sommige plekken.
Los daarvan vind ik dat foto's met een extreem visagehalte (me like a lot) best wat zwaarder bewerkt mogen worden als het gaat om beauty. Dus van mij mag de boel nog veel gladder
Qua gladheid ziet het er een stuk beter uit, (vooral de make-up bij haar ooghoeken.) Maar kijk uit dat de foto nu niet te 'slap' wordt. Ziet er nu een beetje flets uit. Rood is niet echt rood meer enz.
ALs je iets zacht maakt, 'moet' je ook de delen weer scherp maken die sherp horen te zijn. Bijv. De haren, kleding, neusgaten, oorschep, kaaklijn enz. Dan krijg je de diepte terug in de plaat. Als laatste zou ik dan een minimale s-curve toevoegen om het contrast wat op te krikken.
Ik heb hem ondertussen wat bijgewerkt en je aanwijzingen gevolgd. Ik weet niet of het nu beter is.
mvg,
Benjamin
hmm.. qua bewerking is de plaat nu weer ff te heftig vind ik.
Vooral op de hooglichten brandt de boel bijna weg.
Ik zat meer iets hier aan te denken. Zo net er tussenin. Ik heb niet veel aan de plaat gedaan omdat dit op zo'n kleine foto bijna niet mogelijk is. Tis maar om je een idee te geven:
Comment