Hooker scene in Lemair/overijse...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kennen jullie Hilde nog?
Collapse
X
-
kennen jullie Hilde nog?
some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!Labels: Geen
-
-
Re: kennen jullie Hilde nog?
Ik wil de eerste zijn om je te feliciteren met deze posting.
Alles is zeer doordacht en zorgvuldig uitgevoerd.
Ik zou kunnen gaan kankeren over het feit dat ze nog teveel ringen heeft maar aan de andere zijde kan ik wel instemmen met het feit dat ook in betere kringen ellendige levenswijzen bestaan.
Het kader, het model, de grauwe kleurweergave, alles werkt samen om deze superbeelden te maken.
Mijn respect en eerbied voor deze prestatie. Ook mijn felicitaties aan het model.
Henrilidnummer: BD0435BE
-
mooie reeks hoor en gelukkig leeft ze nog.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Mooie reeks, vooral dan de eerste al springt ze best wel slordig om met dat dure goedje.
Derde foto moet ze opletten: als je de fles zo vasthoudt in haar toestand gaat ze vallen!
Vooral de rauwe kleuren spreken me aan in deze drie foto's. Puik werk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk berichtMooie reeks, vooral dan de eerste al springt ze best wel slordig om met dat dure goedje.
Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk berichtDerde foto moet ze opletten: als je de fles zo vasthoudt in haar toestand gaat ze vallen!some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
-
Enige wat ik aan te merken heb is dat ze op 3 de fles te lief vasthoud. Maar deze is toch wel mijn favo plaat. Super gedaan!Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door *wim* Bekijk berichtKnappe prestatie van het team. Die grauwere toonzetting past er helemaal bij.
mvg,
Roland
Comment
-
-
Comment