Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RoelandD vs Femke part 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• RoelandD vs Femke part 2

een 2e serie dan van m'n shoot met Femke in een gewezen steenfabriek..
    Hope you like it!

Model: Femke (dragonfly op DH)

1

2

3

ps: ik houd persoonlijk niet zo van lachfoto's.. Die had ik ook wel, maar desondanks is et (als ik deze foto's zie) toch iets om een volgende keer wat aan 'emotie' te werken..

Geode groet!
    Roeland
    Canon 30D
    Canon 24mm 1.4L | Tamron 28-75mm 2.8 | Canon 50mm 1.4 USM | Canon 70-200 2.8L

Re: RoelandD vs Femke part 2

moeilijk wit...
    Ik trek normaal altijd een grimas als ik weer eens "uitgebrand !" roepers lees, maar hier roep ik mee voor wat betreft 1 & 3...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
      moeilijk wit...
      Ik trek normaal altijd een grimas als ik weer eens "uitgebrand !" roepers lees, maar hier roep ik mee voor wat betreft 1 & 3...
      U gebruikt een LCD monitor??
      Canon 30D

Comment

ga voor de tweede opname, wat het wit betreft, met Roeland eens.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ongetwijfeld n°2. Wat een knappe meid seg! Over dat uitgebrande wit zou ik het zelfs niet durven hebben. Ik ben meestal de eerste om technische kritiek te geven, maar in dit geval vind ik dat het me niet stoort dat er wat detail ontbreekt in de lichtste partijen van de rok. Ik vraag me af wat voor meerwaarde dat de foto zou gegeven hebben indien iedere detail van de rok zou zijn te onderscheiden
          www.stevenlangeraert.com

Comment

Okee.. bedankt voor de reacties so-far!

En over het wit: over de 3e valt wel te discusseren. Die is redelijk in de richting van wat TE wit.. De eerste is op een goed ingestelde monitor (imho) wel goed..
            Desondanks is het dynamisch bereik in deze ruimte, met een witte rok groter dan mijn 30D aan kan. Ik zou dat eventueel in het vervolg met (handmatig) HDR-en van de foto iets op kunnen vangen.
            Wellicht probeer ik dat alsnog met foto 3, dus WEL bedankt voor de signalering!

Goede groet!
            Roeland
            Canon 30D

Comment

Nette platen en hier ook een uitgebleekte rok.

Difusie scherm (of soortgelijk iets) houden voor de plek waar het licht te fel is scheelt behoorlijk.
              Ik 'blok' ook wel eens in de studio als bijv. de benen of armen te dicht op de flits staan tov de rest van het lichaam.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RoelandD Bekijk bericht
                U gebruikt een LCD monitor??
                Als hij slim is gebruikt hij een pipet of Treshold en dat geeft duidelijk zware uitbranding aan in bv 3. Ik zou uw monitor eens nakijken, want die lijkt zijn witwaarden door lichte grijswaarden te vervangen?

Niettemin aangenaam om bekijken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk bericht
                  Als hij slim is gebruikt hij een pipet of Treshold
                  Ohw, zo had ik het nog niet bekeken, net effe nagegaan in PS. (Image -> Adjustments -> Curves -> Witte pipet -> Show clipping) Cool trick
                  www.stevenlangeraert.com

Comment

Mooi model Vooral foto 2 bevalt me

Comment

Working...
                    X