Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elke

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Elke

Zondag Limo-Shoot gehad met enkele modellen waaronder Elke. Toffe dag & ervaring die ik met jullie wil delen aan de hand van deze foto's. De laatste is de favoriet van het model dus die zetten we erbij

Digi-Steve

Re: Elke

Niemand iets te zeggen?
    Digi-Steve

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digi-Steve Bekijk bericht
      Niemand iets te zeggen?
      ongeduld!

niet om het een of ander, maar ik krijg bij deze limo-platen een beter gevoel dan bij die andere serie. Met alle respect voor de andere TS.

Vind de laatste erg fraai, maar hij komt hier een tikke onscherp binnen. (miss gespiegelde vingers ook wegshoppen?)
      Persoonlijk zou ik bij no1 toch ook de letters wegshoppen op de achterruit.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Word niet warm noch koud van deze reeks.
        Als ik er dan toch één moet uitkiezen, dan maar nr.3, hoewel daar inderdaad de scherpte wat ontbreekt.
        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

De laatste komt het sterkste over, hoewel ikzelf heb misschien iets strakker zou gecropt hebben. En't model valt m.i een beetje donker uit t.o.v de achtergrond/lucht.

De eerste heeft iets meer weg van een toevallig snapshot, is meestal het probleem wanneer met meerdere fotografen simultaan wordt gewerkt.

De tweede is als beter maar denk dat er een betere uitsnit uit te halen was.
          www.stevenlangeraert.com

Comment

Working...
          X