Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Steve & Edith

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Steve & Edith

Zaterdag mijn eerste trouwreportage gehad.
    Het was niet simpel omdat het onderste gedeelte van het kleed satijn was en nogal wat licht weerkaarste, maar al bij al toch nog meegevallen.
    dit zijn er enkele uit de reeks.

Mijn Fanpagina
    Mijn website
    Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Re: Steve & Edith

........
    Last edited by robert.; 10 september 2007, 23:40.
    ...zonder camera maak je de beste foto's...

Comment

Ik hoop dat je foto's in raw hebt zodat je wellicht met wat nabewerken de witte jurk nog een beetje kunt nuanceren?
      Op deze foto's lijkt het wel of de 2 elkaar uit de weg gaan!
      Aan foto 3 zie je dat de bruid heel verluefd kijkt en de bruidegom vrij bars staat te kijken, op foto 3 houdt hij de boom vast en is de bruid duidelijk met iets anders bezig...
      Sony en Olympus
      Fotoseries

Comment

[quote=robert.;1557032]Zaterdag mijn eerste trouwreportage gehad.

Als u straks een eigen stijl heeft ontwikkeld,dan gaat u ook met meer lef fotograferen....en dan ziet de wereld er opeens totaal anders uit.
        Deze foto's zijn slechts een oefening om straks uzelf en anderen te doen verbazen

.

.
        ...zonder camera maak je de beste foto's...

Comment

Deed nog nooit zo'n shoot, en misschien doe ik er zo nog ooit wel eens één. Als onderdeel van een eerste reportage, vind ik deze drie foto's, net zoals die in fotodiscussie, zeker geslaagd.
          Wat ik zie in de foto's...
          1. Een mooie foto van het tweetal.
          2. Het stralende bruidje dat een zenuwachtige bruidegom geruststelt en betrekt. (hier is de jurk m.i. net iets te fel)
          3. Een wachtende bruidegom, en een bruidje dat heel gelukkig is en gelukkig omkijkt omdat ze voor hem gekozen heeft.

Mvg

Comment

Typische bruidsplaten. Vind ze niet verkeerd. Echter no3 .. tja..die blur.. dat zal het paar mss mooi vinden maar ik vind het iets te over.

No2.. de jurk.. das idd jammer.
            FF 2 platen over elkaar heen plakken en de jurk (goed belicht in RAW) even terugpoetsen.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
              Typische bruidsplaten. Vind ze niet verkeerd. Echter no3 .. tja..die blur.. dat zal het paar mss mooi vinden maar ik vind het iets te over.

No2.. de jurk.. das idd jammer.
              FF 2 platen over elkaar heen plakken en de jurk (goed belicht in RAW) even terugpoetsen.
              ik zou wel willen maar van dat heel raw gedoe heb ik nog geen kaas gegeten
              ik begin deze maand wel een cursus te volgen dus mss komt het daar wel aan bod.
              Mijn Fanpagina
              Mijn website
              Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Comment

Leuk.
                Ben ook niet zo te vinden voor de blur. (Kwestie van smaak).
                Koppel herken ik 't Was druk aan het gemeentehuis.

(Door verkleinen is ook hier weer het ruitjespatroon van verscherpte lijnen te zien, net als bij foto in fotodiscussie. Valt vooral op in de steentjes)
                Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Working...
                X