Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blijde verwachting+udate originele foto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Blijde verwachting+udate originele foto's

Ben nog niet zolang bezig met portret fotografie en wil daarom ook heel graag jullie mening weten ik moet nog zoveel leren dus alle commentaar is welkom

Als update voeg ik de kleurenfoto's toe ik heb als opdracht gekregen om de foto's om te zetten naar zwart wit met extra contrast.
    Nu dus de originele die waarschijnlijk bij veel van u beter in de smaak vallen :lol:

Last edited by Hanske; 9 november 2007, 21:37. Reden: udate originele foto's

Re: Blijde verwachting

1 vindt ik een hele goeie hoor...al zou ik hem iets croppen zodat je net niet de benen ziet......licht is prima en de blik van de aanstaande moeder HELEMAAL goed.....1 is ook keigoed maar mij stoort de blinkende stof rechts in beeld...3 vindt ik minder omdat het overkomt alsof ze in een gedwongen houding ligt.....snap je? (en die komt nog wel dat ze gedwongen moet liggen )

en ff....als je echt wilt leren over je foto's....plaats ze dan in discussie...daar krijg je de tips en kritiek.....

Ik vindt deze al beregoed hoor....
    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

bedankt,

Ja voor foto drie was het best zwaar om zo te liggen
      foto 2 inderdaad meer aan de onderkant ervan af dit heb ik niet gedaan omdat je dan een stuk van haar buik niet ziet.

Comment

De eerste 2:

Het zwart loopt iets teveel uit in de achtergrond

MAAR,

De eerste 2 zijn wel erg knappe platen
        www.fotofolio.be

Comment

Working...
        X