Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Origineel van compo
Mooi uitbelicht ook (zeker met zo'n spiegel ondersteboven niet evident als ik het goed voorheb ....je zal die vrij hoog hebben moeten hangen ?)
Op glanspapier de perfecte bladwijzer om bij elke omgeslagen bladzijde nog eens naar te kijken !
Origineel van compo
Mooi uitbelicht ook (zeker met zo'n spiegel ondersteboven niet evident als ik het goed voorheb ....je zal die vrij hoog hebben moeten hangen ?)
... ppppssst .... tis ietsje simpeler ... thnx to PS ... de foto omdraaien/spiegel/aaneenplakken ...
Ene puntje van kritiek, want ik zie de scheidslijn nog lopen aan de linkerzijde. Dacht eerst dat het mijn beeldscherm was, maar dan scrollt het vuiltje niet mee omhoog. Verder top.
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
Comment