Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
graffiti...
Collapse
X
-
graffiti...
Last edited by d_oracle; 9 september 2007, 20:22.some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!Labels: Geen
-
-
-
-
Comment
-
Re: graffiti...
Bij foto 1 stoort wat mij betreft de achtergrond (egaal zou mooi zijn). Die hoort niet thuis bij zo'n opname. Daarnaast is de foto off centre. Ook zou ik de ketting net boven de knie weggelaten hebben.
Foto 3 is zonder meer een geslaagde opname. Jammer is alleen dat er niet vanuit links voor indirect subtiel ingeflitst is. De linkerzijde van het hoofd van het model heeft dat echt nodig.
Comment
-
Re: graffiti...
Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk berichtJammer is alleen dat er niet vanuit links voor indirect subtiel ingeflitst is. De linkerzijde van het hoofd van het model heeft dat echt nodig.
Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk berichtps ff muggezifften....het lijkt alsof ze een draadje er uit poept....some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
Comment