Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Noël, ik weet dat ik hier weer op glad ijs kom maar:
De belichting zit me vreemd, de boomstam is uitgelicht en het gezicht van het model niet, jammer want ik zou het net omgekeerd willen zien.
Dit was een heel moeilijke opname wat nabewerking betreft ; zover ik me herinner heb ik daar niet bijgeflitst met als gevolg eigenlijk groenzweem op het gelaat van het model. Heb dan de ganse trukkendoos geopend en uiteindelijk is er dit uit de bus gekomen.
Haar gezicht nog bleker maken ... ik weet niet hoor, het is echt wel een donker type..
Dit was een heel moeilijke opname wat nabewerking betreft ; zover ik me herinner heb ik daar niet bijgeflitst met als gevolg eigenlijk groenzweem op het gelaat van het model. Heb dan de ganse trukkendoos geopend en uiteindelijk is er dit uit de bus gekomen.
Haar gezicht nog bleker maken ... ik weet niet hoor, het is echt wel een donker type..
Bijflitsen was normaal gezien niet nodig bij die opname, tenzij je flitst op een reflectiescherm dat je richt naar het model zelf. Ofwel gewoon bijlichten met een reflectiescherm ware normaal voldoende geweest.
En dat verbleken... Er is een verschil tussen verbleken en uitlichten
Comment