Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Piep ... (uiterst originele titel )

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Piep ... (uiterst originele titel )

Re: Piep ... (uiterst originele titel )

mooie foto en speciale haarkleur.
    Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

Comment

een mooie vooral die kleuren, zou wel die gewonde arm/schouder wat bijwerken.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Prachtig shot zeg

Groet Sjef
        Groetjes Sjef
        Canon 350D/Canon 18-55/Sigma 55-200/Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC Macro/B&W UV/Kaiser 55 Circ.Pol. filter/Velbon 440CX

Comment

Noël, ik weet dat ik hier weer op glad ijs kom maar:

De belichting zit me vreemd, de boomstam is uitgelicht en het gezicht van het model niet, jammer want ik zou het net omgekeerd willen zien.
          www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
            Noël, ik weet dat ik hier weer op glad ijs kom maar:

De belichting zit me vreemd, de boomstam is uitgelicht en het gezicht van het model niet, jammer want ik zou het net omgekeerd willen zien.
            Dit was een heel moeilijke opname wat nabewerking betreft ; zover ik me herinner heb ik daar niet bijgeflitst met als gevolg eigenlijk groenzweem op het gelaat van het model. Heb dan de ganse trukkendoos geopend en uiteindelijk is er dit uit de bus gekomen.
            Haar gezicht nog bleker maken ... ik weet niet hoor, het is echt wel een donker type..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
              Dit was een heel moeilijke opname wat nabewerking betreft ; zover ik me herinner heb ik daar niet bijgeflitst met als gevolg eigenlijk groenzweem op het gelaat van het model. Heb dan de ganse trukkendoos geopend en uiteindelijk is er dit uit de bus gekomen.
              Haar gezicht nog bleker maken ... ik weet niet hoor, het is echt wel een donker type..
              Bijflitsen was normaal gezien niet nodig bij die opname, tenzij je flitst op een reflectiescherm dat je richt naar het model zelf. Ofwel gewoon bijlichten met een reflectiescherm ware normaal voldoende geweest.

En dat verbleken... Er is een verschil tussen verbleken en uitlichten

Mvg,

Comment

Working...
              X