Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
hmmm...
Dit is een van de eerste keren dat ik je platen niet mooi vind Frank
Kwee nie. Technisch en qua comp is het allemaal super in orde maar die kleuren vind ik net even te. Mag wel he
hmmm...
Kwee nie. Technisch en qua comp is het allemaal super in orde maar die kleuren vind ik net even te. Mag wel he
Ik durfde het zélf al niet meer te schrijven, omdat ik alweer de sfeer zou verpesten, maar alhoewel dit geen photoshop is, geeft deze kleurbehandeling (als ik het zo mag noemen) wél de indruk van héél slechte photoshop.
Photoshop is blijkbaar je achillespees Frank, of je het nu gebruikt of niet!
hmmm...
Dacht al dat ik de enige was. Allez, 'k vind zo'n kleurtjes wel eens tof om te zien hoor, maar in 't portfolio stoppen om vaak te bekijken zou gauw beu gezien zijn.
De derde vind ik persoonlijk de beste, zelfs ondanks het feit dat je die setting al eens gebruikte met een ander model.
Ik bedoel niet het licht, want dat wordt duidelijk aangegeven dat dit niet geshopped is. Ik bedoel wel de huid van het model. En wanneer dit ook niet geshopped is mag dat best duidelijk gemaakt worden aan iemand die dit inderdaad niet onder de knie heeft. Het is toch de bedoeling dat hier iemand iets kan leren, of heb ik het mis
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
Comment