Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Op een of andere manier doet me foto 1 denken aan het intro's van de Mr. Bean filmpjes maar het ziet er erg apart uit
Ik vind het altijd knap dat mensen toch voor elkaar krijgen om telkens weer een onderwerp op een ander wijze in beeld te krijgen. Mijn complimenten.
...en na het zien (gisteren) van de al eerder uitgezonden documentaire op de nederlandse TV "Beperkt Houdbaar" kijk ik ineens anders naar foto's met dames erop
Of het komt door mijn gewenning, of door een andere techniek van het shoppen, maar ik vindt het model voor het eerst een mooie huid hebben. Overl het algemeen vond ik het té gemaakt. Nu dus niet. Ik weet persoonlijke smaak, maar allah.
Alledrie
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
Comment