Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit is leuk
De foto is genomen in het begijnhof in Diest en de man die je hier ziet is de priester die daar onze trouw heeft voltrokken. Geweldig om hier zo een foto tegen te komen !!
Ik vermoed dat hij niet op het vrouwtje wacht dus...
Dit is leuk
De foto is genomen in het begijnhof in Diest en de man die je hier ziet is de priester die daar onze trouw heeft voltrokken. Geweldig om hier zo een foto tegen te komen !!
De priester wacht hélemaal niet..hij zit gewoon heerlijk op een bankje met naast hem , zn trouwe hondje .
Dit is leuk
Ooohhh ben ik er glad naast Maar hij zat steeds naar dezelfde kant te kijken samen met zijn hondje precies of hij verwacht iemand uit die richting
Comment