Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als je vraagt of dan ben je niet zo zeker ervan of dit een goede plaat is.
Dus een volgende keer eens posten bij het onderdeel discussie.
Mijn mening dan :
de foto is leuk voor je schoolalbum of zo maar ik zou zoiets niet op een fotoforum plaatsen.
Model staat te centaal en de bewerking is wat achterhaald maar wel goed uitgevoerd.
Voor de titel krijg je van mij wel een omdat je op die manier de mensen op het verkeerde been zet en dat is toch niet de bedoeling. (ja ik kwam kijken omdat er 18+ bijstaat )
De scherpte ligt te diep en er zit te veel rood in deze foto. Het lijkt wel alsof deze dame, in de plaats van tanden, een portie boontjes in tomatensaus in de mond heeft.
Last edited by Jos Vanhengel; 6 september 2007, 00:53.
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwersBekijk bericht
Als je vraagt of dan ben je niet zo zeker ervan of dit een goede plaat is.
Dus een volgende keer eens posten bij het onderdeel discussie.
Mijn mening dan :
de foto is leuk voor je schoolalbum of zo maar ik zou zoiets niet op een fotoforum plaatsen.
Model staat te centaal en de bewerking is wat achterhaald maar wel goed uitgevoerd.
Voor de titel krijg je van mij wel een omdat je op die manier de mensen op het verkeerde been zet en dat is toch niet de bedoeling. (ja ik kwam kijken omdat er 18+ bijstaat )
Jammer dat het pakje zelf niet scherp is. Qua bewerking vind ik het niet 100% geslaagd want je ziet in de bril nog kleur van de voorbijgangers waar dit zwart-wit is op de rest van de foto.
't is een leuke snap, en een lovenswaardige poging tot bewerking, maar de afwerking kon iets beter : compo, kleuren, omzetting (zie o.a. ter hoogte van het oor, waar een stukje vel loshangt)...
Zeer matige foto, kan enkel dienen om in "Den Album" te plakken!
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
En de truuk met dat 18 plus gedoe, al een beetje achterhaald hoor
Klopt, het was een truukje, maarre... hij werkt wel --> het aantal hits al gezien?
EN dit is blijkbaar wel een manier om toch enkele reacties (ookal zijn ze niet positief, terecht allicht) te krijgen, wat mij in het verleden minder goed lukte...
Alleszins, bedankt voor alle reacties! (dat meen ik echt) Ik blijf oefenen...
Had wel nog één vraagje: wat is een snapshot??
PS: dat ik "of?" zet onder een foto, leerde ik op het forumonderdeel Evenementen - daar doet bijna iedereen dat, zag ik...
Oorspronkelijk geplaatst door Jeanine De SlakBekijk bericht
Klopt, het was een truukje, maarre... hij werkt wel --> het aantal hits al gezien?
EN dit is blijkbaar wel een manier om toch enkele reacties (ookal zijn ze niet positief, terecht allicht) te krijgen, wat mij in het verleden minder goed lukte...
Alleszins, bedankt voor alle reacties! (dat meen ik echt) Ik blijf oefenen...
Had wel nog één vraagje: wat is een snapshot??
PS: dat ik "of?" zet onder een foto, leerde ik op het forumonderdeel Evenementen - daar doet bijna iedereen dat, zag ik...
Comment