Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
101.4 ...
Collapse
X
-
-
Re: 101.4 ...
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtPrachtig Lana!Het enige wat nog ontbreekt is een krakend muziekje op de achtergrond
Foto, Compo en titel:
Comment
-
bij zo'n radio hoort eerder 89.9 MHz vind je niet?
straf beeld wel! waar vind je de lokaties ...
mm
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk berichtkrakend muziekje? 101.4 = Stu BruGeef mij maar 100.9.
Mooie foto met mooie compo.
Comment
-
[mod off]
Pracht foto Lana.
Toch zou ik persoonlijk iets meer ruimte aan haar hooft hebben gegeven, maar dan nét iets meer, maar das mijn mening , en die is zeker niet zalig makend.
Voor de rest een prima plaat
Gr WimMotto: Altijd blijven lachenkritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
Canon eos 7D Mijn site
Comment
-
gaaf zo'n radio, die hadden wij vroeger ook
Mooie plaat, maar dat zijn we van jou ook wel gewend.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk berichtbij zo'n radio hoort eerder 89.9 MHz vind je niet?
straf beeld wel! waar vind je de lokaties ...
mm
Wel een toffe foto, maar ik moet Kodachrome ook wel een beetje gelijk geven...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sharkdog Bekijk berichtAaah, Radio Klara...
Wel een toffe foto, maar ik moet Kodachrome ook wel een beetje gelijk geven...... Klara is op zondag ... samen met bloemekes
enne ... jullie hebben helemaal gelijk... kvolg gewoon 'mijn' gevoel van wat ik met het beeld wil doen ... en das idd vaak iets post-proccesing-isch ...
en soms is dat zo ... of zo ... en dan weer zo ...
there's more than one way I sing lalala ...
@mm ... in den hof van deze lieve meneerLast edited by lana; 5 september 2007, 13:24.Scotty... beam me up !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk berichtBeslist een foto met inhoud, maar altijd weer die crossprocessing wordt wel eentonig en drukt een stempel op je werk.
Akkoord met kodachrome. Over en over die corssprocessing wordt ook voor mij te veel. Jouw foto's zijn uiteraard prachtig, maar misschien kan je nieuwe dingen uitproberen? Daarenboven gebruik je als objecten altijd van die oude dingen zoals versleten 'bottekes', oude koffers, en nu een oude radio. Er is niets mis mee, maar komt gewoon te frequent voor.
Comment
Comment